سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: سرانه مصرف آرد استان اصفهان 7 کیلوگرم است که در مقایسه با دیگر استان‌ها پایین است.
کد خبر: ۸۵۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 03 June 2020

محمود ابراهیمی در بازدید از مرکز خرید گندم شرکت تعاونی روستایی مهر مهاباد گفت: در حاضر ماهانه 40 هزار تن آرد در سطح استان توزیع می شود.
وی با بیان اینکه جلسات خرید تضمینی گندم از دی ماه سال گذشته در استان اصفهان برگزار شده گفت: در حال حاضر در کنار 2 مرکز ذخیره اداره کل غله و 10مرکز کارخانه خرید گندم، 39 مرکز تعاون روستایی نیز به عنوان مباشر اداره غله هستند و خرید را برعهده دارند.
سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان با برآورد 170 هزار تن خرید تضمینی گندم در سال جاری افزود: در حال حاضر در مرکز شرکت تعاونی روستایی مهر مهاباد کار خرید تضمینی گندم از کشاورزان آغاز شده و در مراکز سردسیر استان دو ماه آینده خرید گندم آغاز خواهد شد.
ابراهیمی با بیان اینکه در حال حاضر رسما نانوایی آزاد پز نداریم و مصوبه کارگروه در این زمینه وجود ندارد افزود: نانوایی هایی که آرد یارانه ای 665 تومانی دریافت می کنند باید نان را به قیمت 350 تومان عرضه کنند و نانوایی هایی که آرد یارانه ای 900 تومانی دریافت می کنند باید نان به نرخ هزار تومانی عرضه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار