کد خبر: ۸۵۸۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴ 03 June 2020

ترافیک نیمه سنگین و روان در آزادراه‌های قزوین

قدرت الله حسنی رئیس پلیس راه استان از ترافیک نیمه سنگین و روان در آزادراه‌های قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ قدرت الله حسنی در گفت‌وگو با صبح قزوین؛ با اشاره به وضعیت جاده‌های استان اظهار کرد: از بعدازظهر روز گذشته تا ساعت 10 صبح امروز در آزاد راه‌های قزوین- کرج، قزوین- زنجان و قزوین – رشت به صورت مقطعی شاهد ترافیک نیمه سنگین و روان بودیم که اکنون کاهش یافته و طی 24 ساعت گذشته ترافیکی نداشتیم.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود که بعدازظهر جمعه و شب شنبه در لاین برگشت در همین محورها بویژه قزوین- کرج ترافیک نیمه سنگین داشته باشیم.

رئیس پلیس راه استان قزوین با بیان توصیه‌هایی به مردم گفت: از مردم عزیز درخواست داریم سفر خود را در رفت و برگشت مدیریت کنند و در طول مسیر به تابلوها و علایم نصب شده در سطح جاده‌ها دقت داشته و به توصیه‌های پلیس راهور که در سطح محورها حضور دارند توجه کنند.

وی تاکید کرد: حفظ فاصله طولی با خودروهای عبوری در طول مسیر و توجه به جلو دارای اهمیت است، زیرا بیشترین حوادث ما طی روزهای گذشته عدم توجه به جلو بود که البته صرفا دارای خسارت مالی و زخمی شدن جزئی بود.

این مقام مسئول ادامه داد: استفاده از تلفن همراه یکی از مصادیق عدم توجه به جلو است از این رو لازم است حین رانندگی به هیچ وجه از تلفن همراه استفاده نشده و گوشی را در طی مسیر درحالت خاموش یا سکوت قرار دهند، همچین پرهیز از سرعت غیرمجاز نیز ضرورت دارد.

وی عنوان کرد: لازم است از توقف در لاین اضطرار حتی برای لحظه‌ای نیز خودداری شود تا باعث آسیب و خسارت به خود و سایر خودروهای عبوری نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار