همزمان با اکران فیلم سینمایی محمد رسول الله
تابناک: همزمان با اکران فیلم سینمایی محمد رسول الله، آهنگ «فانوس عشق» تقدیمی به ساحت پیامبر اعظم(ص) به دو زبان فارسی و عربی منتشر شد.
کد خبر: ۸۵۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 30 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، همزمان با اکران فیلم سینمایی محمد رسول‌الله آهنگ «فانوس عشق» تقدیمی به ساحت پیامبر اعظم (ص) به خوانندگی مجتبی مینوتن و به دو زبان فارسی و عربی منتشر شد.

مینوتن در خصوص این آهنگ به خبرنگار فارس گفت: اسلام و پیامبر اکرم (ص) طی سال‌های اخیر همواره مورد هجمه‌های شرقی و غربی قرار گرفته‌اند و توهین و تعدی به ساحت مقدس پیامبر رحمت همواره از مواردی بوده که دل مسلمین را به درد آورده و امروز نیز شاهدیم که همچنان این هجمه‌ها ادامه دارد.

وی ادامه داد: آنچه در این راه می‌تواند تفکر مردم جهان در خصوص حضرت محمد (ص) را تغییر دهد فعالیت‌های فرهنگی است که بدون شک تولید فیلم سینمایی محمد رسول‌الله حرکتی مثبت در این زمینه بوده و به همین بهانه و به‌منظور ادای دین به پیامبر اعظم (ص) بنده نیز آهنگ «فانوس عشق» را روانه بازار موسیقی کشور کردم.

این خواننده در مورد اهدافش از این حرکت فرهنگی اظهار داشت: به‌منظور تقویت انسجام مسلمین و اینکه قشر مخاطب بیش‌تری از این آهنگ بهره ببرند ترجیح دادیم که این کار به دو زبان فارسی و عربی منتشر شود.

مینوتن در خصوص عوامل این اثر افزود: ترانه این اثر را شاهین ملکی سروده، آهنگسازی و تنظیم را خودم بر عهده داشته‌ام و میکس و مسترینگ نیز توسط شاهین منصوری انجام‌شده و میثم حاتم النجفی نیز در بخش عربی این آهنگ با من همکاری داشته است.

گفتنی است که ازجمله آثار دیگر مجتبی مینوتن می‌توان به آهنگ شهر نجف به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2012 به 10 زبان و قطعه «به رنگ اصفهان» به‌عنوان آهنگ رسمی هفته نکوداشت اصفهان در سال 94 اشاره کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار