کد خبر: ۸۵۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 04 June 2020

دوست برانکو، مربی آینده بیرانوند

تابناک/علیرضا بیرانوند در شرایطی فصل آینده به تیم آنتورپ بلژیک منتقل می‌شود که در این تیم زیر نظر دوست مربی سابق خود فعالیت خواهد کرد.

 علیرضا بیرانوند در نقل و انتقالات زمستانی با قراردادی به مدت سه فصل به تیم آنتورپ بلژیک پیوست اما طبق توافقات صورت گرفته او در تابستان قرار است که به این تیم بلژیکی ملحق شود.

شماره یک تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی به این تیم بلژیکی پیوسته که پس از انتقال او صحبت‌هایی مبنی بر حضور مارک ویلموتس روی نیمکت آنتورپ هم شنیده شد و در همین راستا عنوان شد که سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران به خاطر حضور خود روی نیمکت تیم آنتورپ، بیرانوند را به این تیم بلژیکی برده است اما سرانجام پس از کش و قوس های فراوان ایوان لکو کروات هدایت این تیم بلژیکی را بر عهده گرفت.

این مربی تا سال ۲۰۲۲ با آنتورپ قرارداد دارد. در کادر فنی او هم ودران رونجه یکی از مربیان سرشناس دروازه‌بانی کرواسی هم حضور دارد.

نکته جالب در این مورد شناخت این مربی از علیرضا بیرانوند است. لکو سال گذشته در یکی از اردوهای پرسپولیس که در قطر برگزار شد حضور پیدا کرد تا با برانکو ایوانکوویچ و کادر فنی او که از دوستان صمیمی وی بودند، دیدار کند.

این مربی که پس از درخشش علیرضا بیرانوند در جام جهانی از وی شناخت جزئی داشته، وضعیت او را از برانکو جویا می‌شود و در یکی از تمرینات تیم پرسپولیس هم حاضر می‌شود تا عملکرد بیرانوند در تمرین را از نزدیک تماشا کند.

حالا پس از گذشت یک سال و نیم بیرانوند دوباره شاگرد یک مربی کروات و این بار دوست برانکو خواهد شد و با توجه به شناختی که لکو از شماره یک تیم ملی ایران دارد، به نظر می‌رسد او کار به مراتب آسانتری را برای حضور در ترکیب اصلی تیم بلژیکی داشته باشد.

لکو البته سابقه کار کردن با یک ایرانی دیگر را در کارنامه دارد. او هنگامی که سرمربی تیم کلوب بروژ بود، با کاوه رضایی همکاری کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار