حسین افشاری یادآوری کرد: فعالیت تالار‌ها و رستورانها، برپا کردن چادر‌های مسافرتی، فعالیت مراکز اقامتی غیرمجاز و کارتن بدست‌ها همچنان در سطح این شهرستان همدان ممنوع است.
کد خبر: ۸۵۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 05 June 2020
فرماندار همدان با تاکید بر اینکه کاهش حساسیت مردم نسبت به بیماری کرونا و رعایت نکردن محدودیت‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی بسیار نگران کننده‌است به مردم هشدار داد نتیجه این رفتار‌ها افزایش شیوع بیماری است.

به گزارش ایرنا، افشاری اظهار داشت: کاهش حساسیت مردم به بیماری کرونا باعث افزایش مبتلایان در برخی از مناطق شده و سفر‌های احتمالی تعطیلات پیش رو می‌تواند موجب انتقال ویروس از مناطق آلوده و شیوع آن در مناطق دیگر می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه به خود مراقبتی و توصیه‌های بهداشتی برای مهار ویروس کرونا گفت: با توجه به ضرورت‌های اجتماعی و اقتصادی با تعیین ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی توسط ستاد ملی کرونا برخی از فعالیت‌ها از سر گرفته شد، اما این به معنی رفع خطر نیست.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: برگزار نشدن نماز جمعه، راهپیمایی روز قدس و سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) نشان از اهمیت سلامت مردم دارد و لذا همچنان باید از برگزاری آیین‌های جمعی و غیر ضروری خوددادری کنیم.

وی یادآوری کرد: فعالیت تالار‌ها و رستورانها، برپا کردن چادر‌های مسافرتی، فعالیت مراکز اقامتی غیرمجاز و کارتن بدست‌ها همچنان در سطح این شهرستان همدان ممنوع است.

افشاری به حمایت دولت از مشاغل زیان دیده از کرونا اشاره کرد و افزود: این تسهیلات به تمام واجدان شرایط در سراسر استان تعلق می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار