رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان گفت: نهضت سند دار کردن موقوفات در این شهرستان راه اندازی می شود و بر اساس جلسات و توافقات صورت گرفته با ادارات نواحی مختلف ثبت‌اسناد و املاک استان اصفهان ، تا پایان سال ۹۹ بیش از ۳۰۰ فقره سند مالکیت موقوفات صادر می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 06 June 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح الله بیدرام اظهار کرد: تثبیت مالکیت موقوفات و اخذ اسناد مالکیت موقوفات یکی از اولویت‌های ادارات اوقاف و امور خیریه و ثبت اسناد و املاک استان است و در این زمینه همکاری خوبی بین ادارات برقرار است.

وی افزود: در سال جاری بر اساس توافقات صورت گرفته بین اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ و ادارات ثبت شمال و شرق؛ جنوب و بهارستان؛ مقرر شد نسبت به سند دار کردن موقوفات فاقد سند و همچنین تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگی اقدام شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بیدرام خاطرنشان کرد: طی نشست‌های برگزارشده در سال جاری بین دو دستگاه، مقرر شد اداره اوقاف ناحیه ۲ آمار پلاک‌های فاقد سند مالکیت را به ادارات ثبت اعلام کند تا سرعت کار در جهت اخذ اسناد بیشتر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار