واردات محصولات تولید شده شرکت‌های دانش بنیان، خط قرمز سازمان برنامه و بودجه کشوراست.
کد خبر: ۸۵۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ 06 June 2020

معاون اموراقتصادی و هماهنگی رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اصفهان با تشریح برنامه‌های سفر خود به این استان گفت: دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند جایگزین محصولات خارجی شود و نباید ارزی برای واردات محصولاتی که شرکت‌های داخلی قادر به تولید آن‌ها هستند تخصیص داده شود.
سید حمید پورمحمدی همچنین افزود: با تفاهم شهرداری اصفهان و سازمان برنامه و بودجه کشور بیش از ۷۰۰ اتوبوس کاملا فرسوده نوسازی و در سیستم حمل نقل استان قرار می‌گیرند.
وی گفت: برای کاهش آلایندگی در کلانشهر اصفهان تاکسی‌های فرسوده از مدار خارج و تاکسی‌های نو جایگزین می‌شود.
معاون اموراقتصادی و هماهنگی رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور با اشاره به بازدید از بافت‌های فرسوده شهرستان اصفهان و بررسی آسیب‌های اجتماعی افزود: حمایت از نوسازی بافت‌های فرسوده شهری و حمایت از زنان سرپرست خانوار از مهمترین برنامه‌های این سفر بود.
دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور به فرسوده بودن زندان دستگرد اصفهان نیز اشاره کرد وگفت: برای جابجایی این زندان و تامین امکانات و تجهیزات لازم در این سفر تصمیم‌هایی گرفته شد.
پورمحمدی با اشاره به برگزاری جلسه با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان افزود : اولویت برنامه‌های سازمان برنامه و بودجه کشور پایان طرح‌های نیمه تمام و به ویژه بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و این سازمان از طرح‌های موجه که ماهیت اشتغال زائی و جهش تولید دارند به منظور تامین تسهیلات و اعتبارات زیر ساختی حمایت ویژه می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار