با هدف خانه شدن گروه‌های کم درآمد در استان اصفهان، طرح توسعه مسکن در شهر بهارستان به تصویب رسید.
کد خبر: ۸۵۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 06 June 2020

استاندار اصفهان در صد و نود و هفتمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه این استان، بر رفع مشکلات اجرای این طرح در کوتاه‌ترین زمان تاکید کرد و گفت:توسعه مسکن در شهر بهارستان، راهگشای خانه دار شدن افراد کم درآمد در شهر بزرگ کلانشهر اصفهان است.
عباس رضایی همچنین در این نشست بر صرفه جویی در هزینه‌ها در دستگاه‌های استان اصفهان که از بودجه استانی استفاده می‌کنند تأکید کرد.
۵۵ طرح کارگروه تخصصی زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست امروز در صدو نود و هفتمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اصفهان به تصویب رسید.

از سرگیری فعالیت مهدهای کودک ، کلاس های آموزشی و تورهای گردشگری داخلی

فعالیت مهد‌های کودک، کلاس‌های آموزشی و برگزاری تور‌های گردشگری داخلی از ۲۴ خرداد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان اصفهان از سرگرفته می شود.استاندار اصفهان  با اشاره به برگزاری نشست ملی مجازی مقابله و پیش کرونا در صبح امروز گفت: در این نشست مقرر شد با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و نظارت جدی دانشگاه علوم پزشکی از ۲۴ خرداد فعالیت مهد‌های کودک از سرگرفته شود.
عباس رضایی افزود: برگزاری تور‌های گردشگری داخلی هم به شرط رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت از ۲۴ خرداد بدون مانع است.
وی گفت: همچنین فعالیت کلاس‌های آموزشی قرآن، زبان‌های خارجی و موسیقی هم از ۲۴ خرداد با عمل به شیوه‌های نامه بهداشتی از سرگرفته می‌شود.
استاندار اصفهان همچنین از اقامه نماز جمعه در شهر‌های با وضعیت زرد و سفید کرونا این استان از اول تیر خبرداد و گفت: بازگشایی سینما‌ها و برگزاری کنسرت‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ظرفیت ۵۰ درصدی و برگزاری مراسم ترحیم در آرامستان‌ها هم از اول تیر بلامانع است.
عباس رضایی به مردم توصیه کرد الزامی است به زندگی با کرونا عادت کنند و بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و جلوگیری از تردد غیر ضروری در اماکن عمومی و پر جمعیت برای پیشگیری از شیوع کرونا تاکید کرد.
وی هم‌اکنون وضع شیوع کرونا را در تمام مناطق استان اصفهان زرد بیان کرد و افزود: درصورت شیوع دوباره کرونا و قرارگرفتن در وضعیت قرمز امکان اعمال دوباره محدودیت‌ها وجوددارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار