مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ضمن اعلام هشدار درباره وقوع طوفان لحظه ای و کاهش محسوس دما از عصر امروز، گفت: شهروندان از تردد و پارک خودرو در نزدیکی درختان فرسوده خودداری کنند.
کد خبر: ۸۵۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳ 06 June 2020

منصور شیشه فروش با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و تند باد موقت همراه با گردو خاک محلی و کاهش محسوس دما، اظهار کرد: این ناپایداری‌ها از عصر امروز تا دوشنبه ۱۹ خرداد مناطق شمال، شرق و مرکز استان اصفهان را فرا می‌گیرد از این رو احتمال شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه‌های موقت و اختلال در تردد محورها به سبب گرد و خاک و کاهش دید موقت در این مناطق استان در ساعات آتی وجود دارد.

وی با بیان این مطلب افزود: محافظت از مزارع و باغات، استحکام سازه‌های گلخانه‌ای، تابلوها و داربست‌ها در برابر باد شدید و خودداری از چرای دام در ارتفاعات، شیب کوه‌ها و دره‌ها برای جلوگیری از خسارت و کاهش آن ضروری است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان توصیه کرد: شهروندان بهنگام وقوع طوفان لحظه‌ای و خیزش گرد و غبار از تردد و پارک کردن خودروها نزدیک درختان فرسوده خودداری کرده و با در خانه ماندن و استفاده از ماسک اصول بهداشتی را رعایت کنند.

منبع: ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار