استاندار کرمان به همراه رئیس کل دادگستری کرمان از مجتمع رسیدگی ‌به جرائم اقتصادی و محل اجرای مجتمع قضائی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۹۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲ 07 June 2020

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر فدائی استاندار کرمان ظهر امروز ۱۸ خرداد ماه به اتفاق معاون هماهنگی امور عمرانی، رئیس کل دادگستری استان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مدیرکل حوزه استاندار از طرح‌های عمرانی دادگستری استان در شهر کرمان از جمله ساختمان در حال احداث مجتمع رسیدگی به جرائم اقتصادی در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع و با یک هزار و 700 مترمربع زیربنا، بازدید کرد.
این مجتمع قضائی که در هفته دولت ۹۸ و با حضور دکتر فدائی استاندار کرمان کلنگ‌‌زنی شد در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی همراه است و به گفته رئیس کل دادگستری استان کرمان 20 میلیارد ریال اعتبار تامین شده از سوی استانداری کرمان در آن هزینه شده است.
استاندار کرمان در جریان این بازدید، روند اجرای این پروژه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: سرعت کار با پیشرفت خوبی همراه است و امیدواریم با تامین اعتبارات تکمیلی مورد نیاز، پروژه تا پایان سال جاری به اتمام برسد.
در ادامه استاندار کرمان از مجتمع قضائی شهید باهنر و محل اجرای مجتمع قضائی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در جریان این بازدیدها عنوان کرد: مجتمع قضائی سردار شهید سلیمانی واقع در شهرک الغدیر یکی از مصوبات سفر آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه به استان کرمان است که طی هفته قوه قضائیه کلنگ‌زنی می‌شود.
یدالله موحد، احداث مجتمع‌های قضائی در نقاط مختلف شهر را در راستای تسهیل دسترسی مردم به خدمات قضائی، کاهش رفت و آمدهای شهری و افزایش رضایتمندی مردم و مراجعان دانست.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار