رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: ۶۹ هزار خودروی هنجارشکن در ۲ ماه گذشته از سال‌جاری در این استان اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸ 08 June 2020

سرهنگ محمدرضا محمدی در نشست شورای ترافیک اردستان بیان کرد: تنها در این مدت با اجرای طرح نصر ۲۵، بر اساس تبصره سه ماده ۱۴ قانون جدید راهنمایی و رانندگی تعداد هفت هزار و ۷۷۴ خودرو هنجارشکن در استان، در شهر اصفهان ۱۷۷ دستگاه و در اردستان ۳۰ دستگاه توقیف شدند.

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی و ایمن‌سازی بحث ترافیکی افزود: بر این اساس با خودروهایی که در سطح شهرها نسبت به دور دور، سگ‌گردانی یا بدحجابی اقدام کنند، به جد برخورد می‌شود و خودروهایی که برای شهروندان مزاحمت ایجاد کنند، اعمال قانون خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در ادامه گفت: ۶ درصد کاهش در تصادف‌های منجر به فوت داشتیم و از این نظر جزو استان‌های موفق در کشور محسوب می‌شویم.

وی تصریح کرد: سهم دستگاه‌ها و شر کت‌های سازنده خودرو در تصادف‌ها از سوی کارشناسان لحاظ و حق الناس رعایت می‌شود.

محمدی یادآور شد: با اقدام‌های خوبی که در سطح کشور و استان در سال‌های گذشته صورت گرفته از ۲۸ هزار کشته راه‌ها در سال ۱۳۸۴ اکنون به ۱۷ هزار نفر تلفات کاهش پیدا کرده است.

وی همچنین به بحث هوشمندسازی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۱۳ خودروی هوشمند در اصفهان فعالیت می‌کنند و ‌شهرهای کاشان و نجف‌آباد نیز پیگیر تهیه این گونه خودروها هستند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در مورد ایجاد ساختمان پلیس راهور اردستان نیز اظهارداشت: اعتبار اجرای این طرح با توجه به تملک سه هزار متر زمین و جابه‌جایی بودجه از استان امسال تامین و با همکاری شهرداری ساخته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار