استاندار اصفهان: این نگرش باید در جامعه و مسوولان حاکم شود که هرچه می توانیم کار مردم را به دست مردم واگذار کنیم زیرا مردم همواره در اداره امور خود موفق‌تر بوده‌اند.
کد خبر: ۸۶۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 11 June 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان عباس رضایی استاندار اصفهان در جلسه شورای اداری شهرستان تیران و کرون، با اشاره به شرایط سخت پیش‌روی نظام اسلامی، گفت: سطح مطالباتی که مطرح می‌شود باید متناسب با شرایط، وضعیت کنونی و داشته‌های دولت و نظام باشد و اگر بدون در نظر گرفتن شرایط مطالبات را افزایش دهیم خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن خواهیم ریخت.
وی تصریح کرد: هیچ کس نباید خود را طلبکار نظام بداند بلکه همه ما مدیون و بدهکار نظام اسلامی، انقلاب و خانواده شهدا و ایثارگران هستیم و وظیفه داریم در این راستا کار کنیم.
استاندار اصفهان مقایسه وضعیت حال و گذشته را معیاری برای شناخت دستاوردها و خدمات برشمرد و افزود: شرایط کنونی، دستاوردهایی و پیشرفتی که امروز در نظام اسلامی وجود دارد برغم مواجهه نظام اسلامی با هشت سال جنگ تحمیلی، توطئه‌ها، سنگ‌اندازی‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه بوجود آمده است و لذا باید قدردان این نعمت‌ها باشیم.
وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات امروز انباشت مشکلات تاریخی است و لذا در جایی که ناجوانمردانه‌ترین تحریم‌ها علیه ما وجود دارد نمی‌توان رفع یکباره مشکلات تاریخی را به صورت دفعی انتظار داشت‌.
رضایی خاطر نشان کرد: امروز از یک سو با کاهش جهانی قیمت فروش نفت مواجه هستیم که نه تنها ایران بلکه بسیاری از کشورها را با چالش مواجه ساخته و از سوی دیگر بیماری کرونا تبعات اقتصادی ویژه‌ای داشته که حتی دامن‌گیر قدرت‌های اقتصادی شده است.
وی با اشاره به همراهی بسیار خوب مردم در مدیریت و نهار بیناری کرونا، تاکید کرد: نظام اسلامی ایران با عنایت های حضرت ولی عصر (عج)، رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش های دولت در مواجه با کرونا به گونه‌ای عمل کرد که شایسته نظام اسلامی است و بسیاری از مشکلات کشورهای جهان را نداشت.
استاندار اصفهان تصریح کرد: امروز چین با رشد منفی ۸.۶ درصدی در اقتصاد و آمریکا با ۴۰ میلیون بیکار مواجه شده است و از سوی دیگر دیدیم که حتی در کشورهای غربی مردم برای مایحتاج روزانه خود به غارت متوسل شدند ولی در نظام اسلامی ایران به واسطه مردم فهیم و بصیر و تدابیر صورت گرفته هیچ یک از این مسائل وجود نداشت.
وی خاطر نشان کرد: تمهیدات زندگی با کرونا را باید رعایت کنیم زیرا کرونا پایان مشخص ندارد و لذا باید روش‌های زندگی کردن با آن را آموخت زیرا هنوز هم هست و چه بسا ممکن است پیک‌های دیگری هم داشته باشد. و از این رو با تاسی به سبک زندگی رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید باید محدودیت‌هایی که به واسطه کرونا بوجود آمده را بپذیریم .
‌رضایی اظهار کرد: بسیاری از مشکلات به واسطه من مسوول قابل رفع است و لذا هیچ مسوول اداره و سازمانی حق ندارد روزهای دوشنبه به ماموریت اداری یا مرخصی رود بلکه باید چهره به چهره و بدون وقت قبلی مشکلات مردم را رسیدگی کنند.
وی با بیان اینکه بسیاری از درخواست‌ها و نارصایتی‌ها به واسطه آن است که مردم مشکلات و برخی مسائل را نمی‌دانند، افزود: اگر مشکلات را صادقانه بگوئیم، مردم به خوبی مسائل را قبول می کنند.
استاندار اصفهان با اشاره به برخی درخداست‌های شهرستان در خصوص واگذاری زمین، اضافه کرد: واگذاری زمین توسط هر سازمانی باید متناسب با نیاز و مشروط به ارائه خدمات یا تولیدات مناسب و لازم باشد و لذا هر واگذاری باید مشروط باشد تا زمینه نظارت و بازخواست را فراهم کند.
وی گفت: کارگروهی متشکل از اوقاف و امور خیریه، فرماندار، سازمان صمت و چند دستگاه مرتبط دیگر در خصوص واگذاری زمین در شهرستان این درخواست‌ها را بررسی و تصمیم گیری خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار