معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: با توجه به تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و مطالبات مردمی، روز یکشنبه ١٨ خرداد ماه با حمایت قاطع دادستان محترم همدان و دستگاه انتظامی به همت اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان و با همکاری اداره اماکن شهرستان، یگان امداد و کلانتری شکریه، اداره بهداشت شهرستان، سازمان سیما، منظر و فضای شهری با عرضه غیرمجاز قلیان در اماکن عمومی بالاخص پارک‌ها برخورد جدی انجام شد.
کد خبر: ۸۶۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 08 June 2020
معاون خدمات شهری شهرداری همدان بیان کرد: با توجه به تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و مطالبات مردمی، روز یکشنبه ١٨ خرداد ماه با حمایت قاطع دادستان محترم همدان و دستگاه انتظامی به همت اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان و با همکاری اداره اماکن شهرستان، یگان امداد و کلانتری شکریه، اداره بهداشت شهرستان، سازمان سیما، منظر و فضای شهری با عرضه غیرمجاز قلیان در اماکن عمومی بالاخص پارک‌ها برخورد جدی انجام شد.

به گزارش تاباک همدان؛علی ضمیر گفت: این امر با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و در راستای برخورد با عرضه غیرمجاز قلیان در محور توریستی گنج نامه، محور عباس اباد، بوستان ارم، بلوار ارم، بلوار جوان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: شهرداری همدان در راستای حمایت از سلامت خانواده و حفظ حقوق شهروندی با هرگونه عرضه و فروش قلیان در پارک‌ها و اماکن عمومی برخورد می‌کند.

ایشان تصریح نمود: شهرداری همدان برای برقراری نظم و انضباط شهری نیازمند همکاری و تعامل شهروندان و دستگاه‌های اجرایی است.
 
جمع آوری قلیان در مراکز تفریحی و بوستان‌ها
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار