در نشست مشترک نماینده و فرماندار شهرستان تویسرکان با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان موارد مرتبط با آب و فاضلاب این شهرستان بررسی شد.
کد خبر: ۸۶۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ 07 June 2020
در نشست مشترک نماینده و فرماندار شهرستان تویسرکان با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان موارد مرتبط با آب و فاضلاب این شهرستان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، مدیرعامل آبفای استان همدان با بیان اینکه تکمیل طرح فاضلاب شهر تویسرکان شامل تکمیل و بهسازی تصفیه خانه فاضلاب تویسرکان و سرکان و اتمام خط انتقال عین آباد و اصلاح شبکه فاضلاب شهر تویسرکان در مجموع ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد گفت: برای اصلاح شبکه سنتی فاضلاب شهر تویسرکان به شبکه مدرن به طول ۲۵ کیلومتر ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

سیدهادی حسینی بیدار افزود: امسال ۳ و نیم میلیارد تومان از اعتبارات ملی جهت نوسازی شبکه آب وفاضلاب و تصفیه خانه تویسرکان اختصاص یافته است.

همچنین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از تصویب و پایان طرح مطالعات مجتمع آبرسانی سد خرمرود با هدف تامین آب شرب ۵۵ روستای منطقه خرمرود خبرداد و گفت: با تامین اعتبار لازم، ساخت این مجتمع آغاز خواهد شد که بیش از ۲۶ هزار نفر تحت پوشش آن قرار خواهند گرفت.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از عملکرد مثبت مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان همدان در رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان و با تقدیر از عملکرد شرکت آب و فاضلاب روستایی پیش از ادغام آن با آب و فاضلاب شهری افزود: برگزاری اولین جلسه کاری به عنوان نماینده مردم تویسرکان در دوره یازدهم با متولیان آب و فاضلاب استان همدان نشان از اهمیت موضوع آب در این شهرستان دارد که امیدواریم در پایان دوره ۴ ساله دوره یازدهم مجلس، تمام اقدامات مورد نیاز در حوزه آب و فاضلاب شهری و روستایی برای شهرستان تویسرکان به اتمام برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار