معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان:
معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان نیز در این جلسه گفت: در شهرداری اصفهان علاوه بر تامین هزینه‌ های جاری شهر، پروژه ‌های عمرانی نیز فعال بوده و هیچکدام رو به تعطیلی نرفته است.
کد خبر: ۸۶۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸ 11 June 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مرتضی طهرانی در پنجاه و نهمین نشست هم اندیشی "اصفهان فردا" با حضور جمعی از توسعه ‌گران شهر، اظهار کرد: جلسات اصفهان فردا جلسات اثرگذاری بوده و اعتقاد مدیریت شهری هم اندیشی با اقشار مختلف انبوه سازان است.
وی با بیان اینکه ساختن شهر بر عهده شهرداری نیست بلکه بر عهده مردم و انبوه سازان است، تصریح کرد: شهرداری در قبال شهر مسئولیت‌ هایی دارد و انبوه سازان نیز مسئولیت‌ های متفاوت دیگر که با تصمیم گیری مشترک و برگزاری این جلسات خروجی موثر آن برای مردم ملموس و مشهود خواهد بود.
معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان شهر را موجودی زنده عنوان کرد و افزود: ادامه داد: این موجود زنده باید در تمام ابعاد رشد و توسعه داشته باشد؛ البته مباحث عمومی بر عهده شهرداری است اما آن چیزی که به عنوان زندگی خصوصی مردم مطرح می شود بر عهده انبوه سازان بوده و انبوه سازان در همه ابعاد زندگی مردم اثرگذار هستند.
طهرانی تصریح کرد: با وجود شرایط رکود و تعطیلی که به دلیل شیوع کرونا در کشور حاکم شد به عنوان مدیریت شهری گزینه‌ های مختلفی را مد نظر قرار داده‌ایم تا تصمیمات لازم را در صورت ادامه کرونا اتخاذ کنیم.
وی با بیان اینکه طرح تشویقی ساخت و ساز ماحصل جلسه ستاد اقتصادی کرونا در شهرداری بود، گفت: در این طرح راه حل های زیادی برای ایجاد شرایط آسان در امر ساخت و ساز بررسی شد چرا که زمانی که بودجه شهر 6 هزار میلیاردتومان بسته می شود به طور متوسط برای اداره آن به روزانه ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری به کمک انبوه‌ سازان و متقاضیان دریافت پروانه ساختمانی بخشی از بودجه شهرداری را تامین کرد، افزود: این مهم یک موفقیت است چرا که معتقدیم اگر در اجرای پروژه‌ها تاخیر داشته باشیم راه اندازی مجدد آنها دو برابر هزینه خواهد داشت.
وی ادامه داد: در شهرداری اصفهان علاوه بر تامین هزینه‌ های جاری شهر، پروژه‌ های عمرانی نیز فعال بوده و هیچکدام رو به تعطیلی نرفته است و حتی بهتر از سال گذشته در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار