کد خبر: ۸۶۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ 13 June 2020
 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: قاریان علاقمندی که نتوانستد در زمان تعیین شده ثبت نام کنند ، می توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدمهدی قربانیان ، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: با توجه به پایان مهلت ثبت نام در سایت www.my.oghaf.ir تمهیداتی اندیشیده شده که علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات قرآن کریم  برای ثبت نام به صورت حضوری به  ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها مراجعه کنند.

او با بیان اینکه  زمان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن استان  از ۱۰ تا ۱۷تیرماه است افزود: چهل و سومین دوره مسابقات قرآنی استان گیلان در مرحله شهرستانی به صورت منطقه‌ای و در پنج منطقه برگزار می‌شود.

ئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: مسابقات قرآنی منطقه یک شامل شهر‌های رشت و خشکبیجار، کوچصفهان، لشت نشا، خمام و سنگر به میزبانی رشت از ۱۷ تا  ۱۹ تیر برگزار می‌شود.

قربانیان با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی منطقه دو شامل شهر‌های بندرانزلی، آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر به میزبانی آستانه اشرفیه در ۱۱ تیر برگزار می‌شود، افزود: همچنین مسابقات قرآنی منطقه سه شامل شهر‌های لاهیجان، سیاهکل، لنگرود، رودسر و املش به میزبانی لاهیجان در ۱۴ تیر برگزار خواهد شد.

او گفت: در منطقه چهار قاریان و حافظان شهر‌های آستارا، تالش، ماسال و رضوانشهر به میزبانی تالش در ۱۰ تیر و در منطقه پنج نیز فعالان قرآنی شهر‌های شفت، صومعه سرا، فومن و رودبار به میزبانی فومن ۱۵ تیر  رقابت خواهند کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان ،  با بیان اینکه این مسابقات در رده سنی بزرگسالان (بالای ۱۸ سال) برای خواهران و برادران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: رشته‌های مسابقات شامل حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، ترتیل، قرائت، دعاخوانی، اذان، تواشیح و همخوانی قرآن، تفسیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار