کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ، درسال جهش تولید برای ایجاد ۱۰ هزار و ۴۵۵ فرصت شغلی برنامه ریزی کرده است.
کد خبر: ۸۶۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱ 13 June 2020

معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، توانمندسازی مددجویان را از اهداف بسیار مهم کمیته امداد برشمرد و گفت: خودکفایی و ایجاد شغل برای جامعه زیر پوشش ، یکی از راهبرد‌های اساسی و اصلی این نهاد دولتی است.
محمدرضا کیانی با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد اصفهان برای ایجاد اشتغال پایدار در سال جهش تولید افزود: ۱۰ هزار و ۴۵۵ فرصت شغلی در صورت تامین اعتبار ، با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و ارائه خدمات کاریابی، برای جامعه هدف کمیته امداد استان اصفهان در سال ۹۹ فراهم خواهد شد.
وی اعتبار مورد نیاز برای ایجاد این تعداد شغل را بیش از دوهزار و ۹۵۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: بخش عمده‌ای از این اعتبار در قالب تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و از منابع قرض الحسنه بانک ها، اعتبارات اشتغال پایدار روستایی همچنین صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تامین خواهد شد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، زمینه سازی برای ورود مددجویان به بازار کار و تسهیل مهارت‌آموزی و آموزش افراد بدون مهارت را از دیگر برنامه‌های اساسی این نهاد در امسال بیان کرد و گفت: ۱۰ هزار و ۲۳۰ مددجو امسال در سطح مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی، دوره‌های آموزشی را می گذرانند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار