رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان خبرداد:
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: این دوره از انتخابات با مشارکت ۵۰ درصدی داوطلبان در تاریخ ۲۳ خردادماه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶ 13 June 2020

شهریار انصاری در گفتگو با خبرنگار تابناک در اصفهان اظهارداشت: پنجمین دوره مجامع جمعیت هلال احمر با حضور ۱۶ کاندیدا برگزار شد که از بین ۱۰ کاندیدا شورای اجرایی ۴ نفر و ۶بازرس یک نفر انتخاب شدند و اعضایی علی البدل که پس از مهر تایید هییت نظارت اعلام عمومی خواهد شد.
وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی و توزیع ماسک برگزار شد و افزود: انتخابات در یک‌مرکز اصلی واقع در خیابان آیت الله کاشانی و ۴ حوزه فرعی در جنوب در خیابان میر، کوهپایه، هرند و ورزنه برگزار شد.
رییس جمعیت هلال احمرشهرستان اصفهان ادامه داد: جمعیت هلال احمر بزرگترین نهاد مردمی است که فعالیت هایش بر مبنای داوطلبی است که با برگزاری انتخابات میتوانند در مسایل و تصمیمات مربوط به خودشان دخیل باشندو در راستای عملکرد هلال احمر و خدمت رسانی بیشتر به مردم فعالیت کنند.
وی با اظهار اینکه انتخابات هر ۴ سال یکبار برگزار میشود، ادامه داد: بالغ بر ۴ هزار و ۱۳۰ نفر در سامانه هلال احمر ثبت نام کردند که ۲ هزار و ۱۶۰ نفر آنها واجد شرایط رای دادن بودند .
انصاری گفت: پس از این دوره از انتخابات، انتخابات استانی و کشوری برگزار میشود.

لیست منتخبین اعضای شورای اجرایی، بازرسی و علی البدل پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان

اعضای شورای اجرایی:
۱-حسین بانک
۲-حمیدرضا فولادگر
۳-حسین سیستانی
۴-مهدی ستوده

اعضای علی البدل شورای اجرایی:
۱- محمدعلی اکبرزاده
۲- مهدی کریمی کوپائی

بازرس:
مجتبی رضایی

علی البدل بازرسی:
فائقه تقوایی

کلیه نامزدین می توانند تا تاریخ ۲۶ خرداد ماه جهت ثبت اعتراض خود بصورت مکتوب در ساعات اداری به هیات نظارت شهرستان واقع در بلوار آئینه خانه، جمعیت هلال احمر استان مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار