شهردار اصفهان خبر داد:
شهردار اصفهان گفت: دومین برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» با موضوع توسعه مشاغل شهری این هفته در اصفهان برگزار خواهد شد که در همین راستا واحد چیپس میوه و سبزیجات در میدان مرکزی میوه و تره بار افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۶۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳ 13 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در مصاحبه رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با اشاره به اینکه در ادامه برنامه های «هر یکشنبه، یک افتتاح» این هفته دو پروژه متفاوت با مشارکت بخش خصوصی در میدان مرکزی میوه و تره بار اصفهان افتتاح می کنیم، اظهار کرد: افتتاح واحد تولید چیپس میوه و سبزیجات خشک بر اساس نیاز روز بازار، استانداردسازی و سلیقه امروز جامعه راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: این طرح نقش مهمی در اشتغال و فرآوری میوه و توسعه صنایع جانبی دارد. دومین طرح آغاز عملیات اجرایی کلینیک خدمات خودرویی است که در زمینی به مساحت یک هزار و 800 مترمربع ساخته می شود و ساماندهی هدفمند مشاغل شهری را در شهرک امیرکبیر و خیابان آیت اله کاشانی به همراه دارد.
شهردار اصفهان تصریح کرد: فردا به همراه افتتاح واحد چیپس میوه و سبزیجات در قالب برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح» با حضور مردم عملیات اجرایی این کلینیک خودرویی هم آغاز می شود که این دو پروژه به همت سازمان میادین شهرداری به بهره برداری می رسد.
هشدار برای عبور از پیک کم آبی در تابستان پیش رو
وی با اشاره به اینکه در آستانه چهاردهم ژوئن روز اهدای خون هستیم، گفت: هفته گذشته به همراه تعدادی از مدیران شهری به سازمان انتقال خون رفتیم چراکه با شیوع کرونا سطح ذخایر خون کشور کاهش پیدا کرده و مدیران بانک خون از مردم برای اهدای خون کمک خواسته اند. از همین جا از مردم دعوت می کنم برای رفع نیاز گروه های خونی به ویژه گروه های خونی O منفی، A مثبت و B مثبت به مراکز انتقال خون مراجعه کنند و با اقدام انسان دوستانه به نیازمندان خون کمک کنند.
نوروزی تصریح کرد: در تابستان به علت گرما و مراقبت های لازم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا مصرف آب تا 40 درصد افزایش پیدا می کند بنابراین تاکید می کنم در این شرایط سخت آبی همه تلاش کنیم تا با استفاده بهینه، حداقل 20 درصد مصرف آب را کاهش دهیم تا با موفقیت از پیک تابستان عبور کنیم.
وی تاکید کرد: مردم باید مراقب داشته و در مصرف نهایت دقت را داشته باشند و شهرداری و ادارات دیگر نیز با تدابیر لازم به کاهش مصرف آب کمک کنند تا با همکاری همگانی از مشکل کم آبی در تابستان عبور کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار