سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا:
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: تیم‌های ویژه نظارت بر اجرای موازین بهداشتی مدیریت بیماری کرونا در ادارات و سازمان‌ها تشکیل و روند اجرایی شدن مصوبات ستادهای ملی و استانی و موازین بهداشتی را پیگیری می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹ 14 June 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،حجت اله غلامی عصر شنبه در حاشیه سی و هفتمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، با اشاره به بررسی ضرورت نطارت‌ها بر اجرای موازین بهداشتی، افزود: این تیم‌های نظارتی در تمامی بخشها و ادارات تشکیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین دستگاه‌های تبلیغی اعم از مساجد و نماز جمعه‌ها و صدا و سیما و سایر دستگاه‌های تبلیغی اطلاع رسانی در خصوص کرونا را در دستور کار قرار خواهند داد‌.

وی با اشاره به افزایش بازگشایی‌ها تاکید کرد: اطلاع رسانی به اصناف و واحدهای صنفی و افزایش نظارت‌ها از دیگر مصوبات جلسه امروز بود.

 سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به ضرورت کاهش تجمعات در اماکن عمومی، اظهار کرد: متاسفانه در برخی پارک‌ها و حاشیه زاینده رود شاهد حضور و تجمع افراد هستیم که بر اساس مصوبات جلسه امروز مقرر شد نیروی انتظامی به صورت اقناعی در این تجمعات برخورد لازم داشته باشد و مانع تجمعات شود.

وی گفت: همچنین کمیته حمل و نقل موظف شد در بخش حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوسرانی، قطار شهری، پایانه‌ها و فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار و امثال آن راهکار مناسب در خصوص اعمال موازین بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فرهنگ سازی در خصوص تمام نشدن بیماری کرونا را در دستور کار قرار دهد.

غلامی تصریح کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌ها موظف شدند نسبت به ارائه خدمات الکترونیکی بیشتر به مردم طرفیت‌های خود را به کارگیری کنند.

وی ادامه داد: همچنین تالارهای پذیرایی در مناطقی که وضعیت سفید است به شرط رعایت موازین بهداشتی و بهره‌گیری از ۵۰ درصد ظرفیت موجود می‌توانند فعالیت کنند.

غلامی خاطر نشان کرد: همچنین مهد کودک‌ها، تورهای گردشگری داخلی و کلاس‌های آموزشی فعالیت خود را از امروز با رعایت موازین بهداشتی آغاز کردند و ادامه فعالیت آنها منوط به اجرای کامل موازین بهداشتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار