آژیر هشدار ابتلا به کووید ۱۹، همچنان در استان اصفهان با شناسایی ۸۱ بیمار جدید روشن است.
کد خبر: ۸۶۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۵ 14 June 2020
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در ۲۴ ساعته گذشته ۸۱ فرد مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان (به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل) بستری شدند و ۴۶ نفر از مبتلایان نیز با بهبود وضعیت جسمانی از تخت بیمارستان رهایی یافتند.
آرش نجیمی تعداد بستری شدگان کرونا را ۴۳۶ نفر اعلام کردو افزود: از این تعداد ۱۰۶ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.
وی ادامه داد: در صورتی که مردم توصیه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را در خصوص پیشگیری و مقابله با کرونا رعایت کنند، هم حجم کار کادر درمان کمتر می‌شود و هم سلامت خود و خانواده هایشان به خطر نمی‌افتد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حاشیه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا  هم  گفت: از هفته گذشته تا کنون روزانه بین سه تا پنج درصد به آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان اضافه شده است.

طاهره چنگیز افزود: آمار مبتلایان در هفته گذشته از ۳۵۰ به ۴۵۰ بیمار افزایش یافته که از این تعداد حدود ۲۶ درصد در ICU بستری شده اند.

استاندار اصفهان هم امروز در صد و بیست وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت : کرونا تمام‌نشده و امکان شیوع موج جدید وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار