داود مرادی گفت: سال گذشته ۶۸ موتورسوار در سوانح جاده‌ای استان همدان فوت کردند و ۴۰۰ نفر دچار مصدومیت‌های شدید نظیر مرگ مغزی، شکستن دست و پا شدند.
کد خبر: ۸۶۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ 15 June 2020
مدیر اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان کبودراهنگ گفت: براثر برخورد یک دستگاه وانت با موتورسیکلت در کبودراهنگ، راکب ۶۰ ساله این وسیله نقلیه جان باخت.

به گزارش ایرنا، داود مرادی اظهار داشت: این سانحه رانندگی ساعت ۱۹ و ۱۸ دقیقه روز گذشته به مرکز فوریت‌های پزشکی اطلاع رسانی شد که پس از حضور در محل با جسد یک پیرمرد مواجه شده که تحویل بیمارستان امام رضا (ع) کبودراهنگ شد.

وی تاکید کرد: استفاده از کلاه ایمنی برای راکبان و سرنشینان موتورسیکلت به منظور حفظ جان، افزایش ایمنی و کاهش مصدومیت در صورت بروز سوانح رانندگی الزامی است.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان نیز بیان کرد: طبق نظر کارشناسان پلیس راه علت بروز این سانحه رانندگی در مسیر جاده سوباشی به سمت غارعلیصدر، بی مبالاتی موتورسوار و حرکت خلاف جهت این وسیله نقلیه بوده است.

سرهنگ غلامعلی همایی افزود: راننده وانت هنگام تردد در این مسیر به یکباره با موتورسیکت مواجه شده و سعی در پیشگیری از بروز این سانحه با فرار از سطح جاده را داشت، اما موفق نشده و رخ به رخ با موتورسیکلت برخورد کرد.

وی ادامه داد: حرکت خلاف جهت خودرو‌ها ممنوع است و در صورت روئیت این تخلف از سوی پلیس، فرد متخلف ۱۰۰ هزار تومان جریمه شده و علاوه بر این، وسیله نقلیه او توقیف و راهی پارکینگ می‌شود.

سال گذشته ۶۸ موتورسوار در سوانح جاده‌ای استان همدان فوت کردند و ۴۰۰ نفر دچار مصدومیت‌های شدید نظیر مرگ مغزی، شکستن دست و پا شدند.

همچنین ۲ ماهه نخست امسال پنج موتورسوار در سوانح جاده‌ای این استان فوت کردند و ۱۴ نفر هم مجروح شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار