جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری جاعلان اسناد دولتی و کشف تعداد زیادی اوراق و اسناد دولتی جعلی در شهر کرج خبرداد.
کد خبر: ۸۶۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 16 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» سردار سید جعفر حسینی گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر جعل اسناد دولتی در یک منزل مسکونی در حوزه کلانتری ۱۹ باغستان شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی البرز افزود: ماموران ابتدا با انجام اقدامات پلیسی از صحت اخبار مطمئن شده و سپس با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اسناد و اوراق دولتی جعلی از جمله سند ازدواج، سند مالکیت و قولنامه، دفترچه بیمه و انواع مهر‌های دولتی و شخصی به همراه وسایل و دستگاه‌های مربوط به جعل اسناد کشف کردند.

حسینی با اشاره به دستگیری ۴ نفر در این رابطه،گفت: در این حین انتقال متهمان به کلانتری یکی از نامبردگان برای این که این باند جعل را از مجازات قانونی رهایی دهد به ماموران حاضر در عملیات مبالغ هنگفتی را پیشنهاد رشوه می‌دهد که با صحت عمل و وظیفه شناسی ماموران، پیشنهاد آن‌ها رد و به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار