مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اعلام خبر رفع تصرف از حریم رودخانه زاینده‌رود از پایین دست تا قلعه سرشیر، گفت: از سال 1393 تاکنون بالغ بر 250 هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه زاینده رود رفع تصرف شده است.
کد خبر: ۸۶۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷ 16 June 2020

به‌گزارش تابناک، مسعود میرمحمد صادقی" با بیان اینکه از آبان ماه سال گذشته تاکنون به‌رغم شیوع بیماری کرونا آزادسازی رودخانه زاینده‌رود ادامه داشته است، افزود: در هفت ماه گذشته در چندین مرحله و بازه‌های زمانی متفاوت اراضی حریم و بستر رودخانه زاینده رود در شهرستان ورزنه و شهر اژیه آزادسازی شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره به ابلاغ اخطاریه رفع تصرفات به متخلفان در پایین دست رودخانه زاینده رود تصریح کرد: با هماهنگی دادستانی بخش بن رود و کلانتری شهر ورزنه و با همکاری شهروندان، بالغ بر 20 هکتار از اراضی ورزنه به تالاب گاوخونی آزادسازی شد.
وی با بیان اینکه آزادسازی در شهرستان ورزنه با احداث جاده در یک طرف رودخانه زاینده رود همراه بود، به آزادسازی در شهر اژیه هم اشاره ای داشت و گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با دادگاه بخش جلگه و پاسگاه شهر اژیه و جلسات متعدد با کشاورزان بالغ بر 3 هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه شهر اژیه آزادسازی شد.
میرمحمد صادقی به 58 آزادسازی موردی رودخانه زاینده رود در مناطق مختلف استان اصفهان اشاره ای داشت و افزود: بر مبنای تبصره 4 قانون دو توزیع عادلانه آب و احکام قطعی به‌رغم شیوع کرونا اقدامات آزادسازی حریم و بستر رودخانه زاینده رود با قوت در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار