برخورد زنجیره‌ای 10 دستگاه خودروی سواری در اتوبان ذوب‌آهن اصفهان مقابل کرسگان، بامداد سه‌شنبه موجب مصدوم شدن 6 نفر از سرنشینان این خودروها شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲ 16 June 2020

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: این حادثه ساعت ۸ و ۱۴ دقیقه بامداد امروز رخ داد که پس از اعلام به اورژانس ۱۱۵ ۲ واحد امدادی به محل اعزام شدند.

غفور راستین افزود: در این حادثه ۶ نفر شامل سه زن، ۲ مرد و یک کودک مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان منتقل شدند.

اتوبان ذوب آهن یکی از بزرگراه‌های اصفهان به سمت غرب استان و از مسیرهای پرتردد این منطقه است.

وی همچنین درباره حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی رانا در محور سگزی به سمت زفره گفت: در این حادثه هفت نفر شامل سه زن، یک مرد و سه کودک دچار مصدومیت شدند که توسط سه واحد امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی به بیمارستان‌های الزهرا(س) و فارابی اصفهان انتقال یافتند.

سجزی در ۳۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: عصر روز جمعه نیز ۲ دستگاه پراید در  جاده انرژی اتمی با یکدیگر برخورد کردند که پس از امدادخواهی سه آمبولانس به همراه ۶ تکنسین اورژانس به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: این حادثه نیز پنج مصدوم شامل سه زن و دو مرد داشت که برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان فارابی و الزهرا (س) منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش‎‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز درباره این حادثه گفت: به دنبال تماس‌های شهروندان مبنی بر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پراید در جاده انرژی اتمی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اصفهان، تیم امداد و نجات از ایستگاه‌های ۱۵ و ۵ به محل حادثه اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: مصدومان گرفتار شده این حادثه در خودروها، توسط آتش‌نشانان آزادسازی و تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ شدند.

وی درباره آتش‌سوزی کنتور برق فروشگاه نقره در بازار قیصریه اصفهان در عصر روز گذشته نیز بیان کرد: این آتش‌سوزی توسط آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۱۷ مستقر در بازار بزرگ خاموش و از به بار آمدن یک فاجعه جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش‎‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان همچنین اظهارداشت: مردی ۳۵ ساله در خیابان ملک به داخل چاهی ۱۰ متری سقوط کرده بود که با حضور نیروهای امدادی ایستگاه‌های شماره پنج و ۹ از درون چاه نجات یافت.

وی عنوان کرد: این مرد از ناحیه کمر و پا دچار آسیب شده بود و به صورت نیمه هوشیار به نیروهای اورژانس تحویل داده شد.

کاوه آهنگران درباره آتش‌سوزی در زیرزمین فروشگاه پوشاک واقع در خیابان بزرگمهر نیز گفت: این آتش‌سوزی مصدوم نداشت و علت آن نشت گاز از سیلندر پیک نیک و شعله‌ور شدن آن بود.

وی توصیه کرد: واشر اتصال کپسول‌های پیک نیک به صورت دوره‌ای تعویض شده و در مکان‌های مجاز شارژ شود.

برچسب ها: حوادث ، تصادف ، اصفهان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار