عضو اصفهانی تیم ملی اسلالوم بانوان درباره شروع تمریناتش در آب گفت: پس از اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا پس از سال‌ها بی‌آبی رودخانه زاینده‌رود فرصت پارو زدن در رودخانه شهرم را پیدا کردم که بسیار خوشحال کننده بود.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸ 16 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از فدراسیون قایقرانی، فائزه روناسی با ابراز خرسندی از آغاز تمریناتش در رودخانه گفت: واقعا از تمرین در خانه خسته شده بودم و وقتی تصمیم ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر شروع فعالیت‌های ورزشی اعلام شد بهترین خبر برایم بود چون اولا پس از سال‌ها می‌توانستم در رودخانه شهرم، زاینده‌رود پارو بزنم و هم دیگر لازم نبود در خانه تمرین کنم.

صاحب مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال ۲۰۱۵ در خصوص تمریناتش در دوران شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: تمرینات بدنی و تخصصی‌ام را زیر نظر مربی در خانه انجام دادم و تمریناتی هم با توجه به نیازها و توانایی‌هایم داشتم که باعث شد آمادگی بدنی‌ام در این دوران سخت حفظ شود.

وی افزود: تمرین در خانه هر چند سختی‌های خاص خودش را داشت، اما استرس کرونا را نداشتم و با خیال راحت تمرین می‌کردم، محدود بودن فضا موجب شده بود تمرینات تا حدی تکراری شود و به دنبال ایجاد تنوع باشم.

روناسی در خصوص آغاز تمریناش در آب بیان کرد: از هفته گذشته با توجه به اطلاعیه جدیدی که از سوی ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام شد، ورزشکاران قایقرانی مجوز آغاز تمرینات را پیدا کردند و من نیز بعد از سال‌ها بی‌آبی رودخانه زاینده‌رود، فرصت پیدا کردم در این رودخانه در شهرم پارو بزنم و تمرین کنم.

دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال ۲۰۱۷ همچنین گفت: با شروع تمرینات در آب شرایطم بهتر شده است، ضمن اینکه به همراه خانم نصرآزادانی مربی‌ام در چالش ۵ کیلومتر پاروزنی فدراسیون جهانی هم شرکت کردم و روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارم.

وی در خصوص برگزاری لیگ رشته اسلالوم نیز اظهار کرد: یکی از بهترین تصمیمات فدراسیون در سال‌های اخیر برای رشته اسلالوم آغاز مسابقات لیگ است، تصمیم بسیار خوبی است که باعث رونق و پیشرفت رشته اسلالوم می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار