تندیس زرین هفدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی در بخش ساخت و تولید در سطح سازمان‌های بزرگ به شرکت فولاد مبارکه اصفهان اعطا شد.
کد خبر: ۸۶۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳ 17 June 2020

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در چارچوب برنامه‌های توسعه صنعتی و به منظور ارتقای بهره وری و توسعه تعالی در شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، معرفی الگوی ملی تعالی سازمانی و ارزیابی سازمان‌ها با حمایت وزارت صنایع و معادن وقت از سال ۱۳۸۲ آغاز شد و به پشتوانه وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و به همت مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی تاکنون تداوم داشته و روند رو به توسعه‌ای را طی کرده است.
حمیدرضا عظیمیان افزود: سازمان مدیریت صنعتی امسال نیز همچون ۱۶ سال گذشته اقدام به اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی از طریق تشکیل تیم‌های ارزیابی، بازدید از سازمان‌ها و شناسایی شرکت‌ها و سازمان‌های سرآمد و برتر براساس مدل علمی و معتبر کرده است.
وی گفت: این جایزه با دارا بودن نظام نامه وزارت صنعت، معدن و تجارت و تاییدیه سازمان ملی بهره‌وری، هم‌اکنون معتبرترین و با قدمت‌ترین جایزه ملی در حوزه تعالی و بهره‌وری است.
در هفدهمین دوره همایش تعالی سازمانی و هفدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی که در محل سازمان مدیریت صنعتی و با حضور «امیر بیات ترک» رییس هیات عامل ایدرو برگزار شد، شرکت مادر تخصصی میدکو و شرکت مهندسی ساخت برق و کنترل مپنا موفق به دریافت تندیس سیمین بخش ساخت و تولید در سطح سازمان‌های بزرگ شدند.
همچنین شرکت صنایع پمپیران، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان و شرکت پتروشیمی زاگرس موفق به دریافت تندیس بلورین در بخش ساخت و تولید در سطح سازمان‌های بزرگ شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار