رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: روند افزایشی مبتلایان به کرونا در طول پنج روز اخیر در منطقه کاشان نگران کننده است.
کد خبر: ۸۶۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹ 17 June 2020

سید علیرضا مروجی با اشاره به اینکه تعداد بستری‌های بیماران حاد تنفسی در طول چند روز اخیر متغیر بوده است، اظهار کرد: تعداد بستری‌ها در بیمارستان شهید بهشتی کاشان از ۲ تا هفت نفر متغیر بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد موارد فوتی روزانه در طول ۱۰ روز اخیر افزایش خاصی نداشته است، گفت: در این مدت تعداد متوفیان تا حداکثر ۲ نفر در هر روز متغیر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از افزایش تعداد موارد مثبت کرونا ویروس در منطقه کاشان خبر داد و تصریح کرد: در طول پنج روز اخیر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از سه بیمار به ۲۱، ۲۰، ۲۶ و ۳۵ نفر افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه این افزایش تعداد مبتلایان نگران کننده است، خاطرنشان کرد: این امر ناشی از ۲ مورد است که یکی از از آن موارد وجود سیستم قدرتمند سلامت در کشور و کاشان است که بیماران کرونایی را در همان روزهای ابتدایی ابتلاء شناسایی و تحت درمان قرار می‌دهد.

مروجی پیدا کردن این حجم از موارد را یک اتفاق خوب دانست و بیان کرد: این مهم سبب می‌شود از شیوع بیشتر ویروس جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: زحمتی که مردم و کادر بهداشتی و درمانی برای کنترل بیماری کرونا داشتند، باید تداوم داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: ویروس کرونا همچنان در جامعه در حال گردش است و مردم باید در رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی و عمومی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، نهایت توجه را به خرج بدهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار