امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام گفت:در ایام کرونا قدم هایی برداشته شد که جمهوری اسلامی در دنیا درخشید و مهمتر اینکه هیمنه آمریکایی ها در هم شکست، بخصوص در مقایسه با کشورهای غربی که خود را از جمله کشورهای توسعه یافته تلقی می کنند. در این مدت جوانان جهادی آنچنان پیشرفت کردند که محصولات مبارزه با کرونا برای کشورهای اروپایی صادر شد.
کد خبر: ۸۶۴۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶ 20 June 2020

به گزارش تابناک ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار اظهار کرد: خدای بزرگ را شاکریم بعد از چند ماه وقفه، توفیقی حاصل شد تا نماز جمعه این هفته برگزار شود.

وی افزود: جا دارد عرض تسلیتی داشته باشم به همه عزیزانی که در این مدت عزیزان خود را از دست دادند و نتوانستند مجلس تکریم و ترحیم برگزار کنند، تکریم و اموات بر همه ما لازم است، خداوند همه این عزیزان را مورد رحمت خود قرار دهد.

وی اظهار کرد: حاج محسن چناری بنده صالح خدا بود که همراه با بچه های خود در جبهه ها حضور پیدا کرد و در غم از دست دادن بچه های خود حتی کسی اشک های این مرد بزرگ را ندید.

کریمی تبار افزود: خداوند را سپاسگزاریم که رهبر فرزانه ای به ملت ایران داد که در این شرایط سخت کرونایی اوضاع را به نحو احسن مدیریت کردند و به رغم سختی ها و تهدیدها، جمهوری اسلامی بر تهدیدها و سختی ها پیروز شود.

وی عنوان کرد: از ستاد استانی کرونا تشکر می کنم مخصوصاً پزشکان و جهادگران سلامت که جانفشانی کرده و برای دفاع از سلامت مردم سنگ تمام گذاشتند.

کریمی تبار تصریح کرد: این ویروس منحوس جزیی از زندگی شده و باید با این بیماری کنار بیاییم لذا باید رعایت پروتکل های بهداشتی و بهداشت فردی همانند گذشته ادامه داشته باشد. بی احتیاطی فردی در این زمینه پذیرفتنی نیست، حفظ جان واجب است و باید نسبت به حفظ جان دیگران هم به تکلیف خود عمل کنیم.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضائیه نیز گفت: از زمانی که آقای رئیسی به سمت رئیس دستگاه قضا منصوب شدند یک حرکت امیدبخشی در دستگاه قضا ایجاد شده و اصلاح در درون را شروع کردند، در این راستا همکاران خود که صلاحیت ماندن را نداشتند مورد محاکمه قرار دادند، دستگاه قضا جایی نیست که جایگاه افراد مورد ملاحظه قرار بگیرد و هر کس در هر جایگاهی باید در برابر قانون پاسخگو باشند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار