در هفته ی قوه قضائیه با کمک ستاد دیه بسیاری از محکومان مالی با مقادیر پایین آزاد می شوند.
کد خبر: ۸۶۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ 20 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: اگر بتوانیم حتی یک زندانی محکوم مالی را آزاد کنیم این موضوع می تواند تاثیر بسزایی در حمایت از خانواده های زندانیان داشته باشد و آنها بی شک آسیب کمتری خواهند دید.
وی افزود: از اداره کل زندانهای استان می خواهم که هر چه سریعتر لیستی از زندانیانی که محکومیت های مالی پایینی دارند وبا پرداخت آن آزاد خواهند شد را در اختیار ستاد دیه استان قرار دهد تا با بررسی دقیق موجبات آزادی این زندانیان فراهم شود.
حجت السلام والمسلمین موسوی اظهارداشت: در پرونده های شورای حل اختلاف که معمولا میزان محکومیت های مالی پایین است ستاد دیه می تواند نقش مهمی در آزادی بسیاری از این گونه زندانیان داشته باشد.
وی خطاب به مدیر کل زندانهای استان مرکزی و مسئولین ستاد دیه گفت: از جمله نهاد هایی که می تواند در هفته ی بزرگداشت قوه قضائیه عملکردی خوبی از مجموعه حقوقی و قضائی استان به جای بگذارد بدون شک ستاد دیه است.
وی افزود: دراین راستا از هیچ تلاشی فروگذاری نکنید و راهکار های خود را برای رسیدن به نتیجه مطلوب اعلام کنید.
رئیس دستگاه قضائی استان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) می تواند کمک شایانی در بحث آزادی محکومین مالی داشته باشد و انتظار می رود که در این زمینه همکاری لازم را با مسئولین ستاد دیه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار