آسیابی گفت:با رسیدگی به این پرونده ( مدیرکل ورزش و جوانان فارس) و صدور حکم قطعی، آن را منتشر خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۶۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶ 20 June 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: حیدر آسیابی دادستان شیراز در نشست خبری که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، به پرونده مدیرکل ورزش و جوانان فارس اشاره و با بیان اینکه این پرونده در مرحله تکمیل تحقیقات و بازپرسی قرار دارد، اظهار کرد: فعلا نمی‌توانیم جزییات بازداشت این مدیرکل را تا برگزاری دادگاه بدوی و تجدیدنظر تشریح کنیم.

او تصریح کرد: با رسیدگی به این پرونده ( مدیرکل ورزش و جوانان فارس) و صدور حکم قطعی، آن را منتشر خواهیم کرد.

آسیابی گفت: از ابتدای سال ٩٨ پرونده‌های متعددی به منظور ارتقای سلامت اداری و برخورد بدون اغماض با فساد در استان فارس تشکیل شد که پرونده پتروشیمی مرودشت، شهرداری صدرا و مدیرکل ورزش و جوانان فارس از مهم ترین آن ها است.

دادستان شیراز، به ورود دادستانی مرکز فارس به مسئله گرانی برخی اقلام اساسی در استان فارس هم اشاره کرد و با بیان اینکه بخشنامه‌ای از دادستان کشور ابلاغ و کمیته‌هایی تحت عنوان نظارت بر عرضه کالا‌های اساسی تشکیل شده و به صورت مستمر جلساتی برگزار می‌شود، گفت: به عنوان مثال؛ از خروج مرغ از استان فارس جلوگیری کردیم.

او ورود به موضوع کنترل قیمت شکر، ورود ذخایر برنج به بازار، احتکار لیموترش، موضوع امر به معروف و نهی از منکر، برخورد با باغ شهری‌ها، جلوگیری از اکران فیلم‌های اروپایی در شیراز، برخورد با مظاهر اولیه فساد را از مهمترین اقدمات دادستانی طی یک سال اخیر برشمرد.

دادستان مرکز فارس همچنین با بیان اینکه دادستانی به موضوع گرانی در بازار مسکن ورود و با مدیران اتحادیه مشاور املاک نشست‌هایی برگزار کرده است، گفت: نیازمند نگاه ویژه دولت به سیاست‌های کلان در بازار مسکن هستیم.

او همچنین در خصوص پرونده سیل شیراز، اظهار داشت: این پرونده تنها به صدور کیفرخواست اکتفا نشده بلکه این موضوع مورد آسیب‌شناسی قرار گرفته است، که در کنار بحث آسیب شناسی، لایروبی بیش از ۲ و نیم کیلومتر را داشتیم.

آسیابی عنوان کرد: با مامویتی که آیت الله رئیسی رئیس دستگاه قضا داد توانستیم کارخانه زیمنس را احیا و به چرخه بازگردانیم.

دادستان شیراز تصریح کرد: خوشبختانه در بحث آب و فاضلاب ورود جدی داشتیم و اقدامات خوبی انجام شده است و مشکلات جنوب شیراز مرتفع و کنترل شده است.

او در ادامه از رفع تصرف ۹۸۶ هکتار از اراضی ملی در مناطقی از جمله سیخ درنگون، قلات و قلع و قمع ۱۰۵ هکتار از عرصه های طبیعی اشاره کرد و گفت: همچنین ۲۶ هکتار آزادسازی بستر رودخانه را داشتیم.

آسیابی در پایان با بیان اینکه تمامی پرونده‌های اغتشاشات در آبان‌ماه امسال رسیدگی و به مرحله اجرا رسیده اند، تصریح کرد: پرونده اغتشاشات و پرونده حادثه زندان شیراز با کیفرخواست به دادگاه ارسال شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار