کد خبر: ۸۶۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۲ 22 June 2020

۴۵ پرونده تخلف اقتصادی به تعزیرات حکومتی آستارا ارجاع شد

تابناک/ رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بندر آستارا گفت: ۴۵ پرونده تخلف اقتصادی اصناف، در خرداد ماه تشکیل شد و متخلفان برای تحمل جریمه، به اداره تعزیرات حکومتی معرفی‌ شدند.

محسن آهنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در خرداد ماه، یک هزار و ۶۷۵ بار از واحدهای صنفی بخصوص نانوایی ها توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا بازدید شده و رقم تخلف احراز شده، ۷۵۰ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۱۵۹ ریال است.

وی بیان کرد: در ماه گذشته به ۲۶ گزارش و شکایت مردمی رسیدگی شد و بیشترین تخلف بازاریان به ترتیب درج نکردن قیمت، گرانفروشی، صادر نکردن صورتحساب، عرضه خارج از شبکه و کم فروشی بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: نظارت بر بازار در تابستان بیشتر می شود و نانوایان بر ممنوعیت استفاده از افزودنی های غیرمجاز نظیر جوش شیرین توجه کنند.

وی از شهروندان و گردشگران خواست، تخلف اقتصادی را به تلفن ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت یا به شماره ۰۱۳۴۴۸۱۹۷۶۷ واحد بازرسی اتاق اصناف اطلاع دهند.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و حدود ۶ هزار واحد تجاری که اغلب در بازارچه ساحلی آن متمرکز شده، در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار