رئیس پلیس راه ایلام:
رئیس پلیس راه ایلام از افزایش ۱۵ درصدی برخورد با تخلفات رانندگی در ایلام در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 22 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده از کاهش ۱۹ درصدی تصادفات جاده‌ای در محورهای برون شهری استان و افزایش ۱۵ درصدی برخورد با تخلفات رانندگی در سه ماهه اول سال ۹۹ خبر داد.

وی افزود: این موفقیت حاصل همراهی و همکاری مردم فهیم، رسانه‌ها و دستگاه‌های امدادی و خدماتی بوده است.

همتی زاده با اشاره به علل تصادفات سال جاری خاطرنشان کرد: سرعت غیرمجاز و تجاوز به چپ وسایل نقلیه از علل اصلی تصادفات در محورهای برون شهری استان در سال جاری بوده است.

رئیس پلیس راه ایلام ادامه داد: پلیس راه استان در نظر دارد به منظور مهار تصادفات در فصل تابستان، نسبت به برخورد جدی و بدون اغماض با این تخلفات و توقیف وسایل نقلیه حادثه آفرین اقدام کند.

وی گفت: پیگیری در خصوص نصب سیستم‌های هوشمند کنترل تخلفات رانندگی، آشکارسازی و ایمن سازی نقاط پر تصادف، برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی و آموزش و فرهنگ سازی رانندگان از برنامه‌های مهم پلیس راه استان در فصل تابستان به منظور پیشگیری از تصادفات است.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: از تمامی رانندگان و هم استانی‌های تقاضا می‌شود به منظور پیشگیری از تصادفات جاده‌ای و برقراری نظم ترافیکی در مسیرهای برون شهری استان با ماموران پلیس راه و تیم‌های گشتی همکاری لازم را در طول سال جاری داشته باشند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار