مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از حضور ۱۲۰ شرکت از ۱۰ استان کشور در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸ 22 June 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های اصفهان،علی یارمحمدیان با اشاره به اینکه این نمایشگاه از سوم تا ششم تیرماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد شد، گفت: شرکت‌های فعال در حوزه‌های ژنتیک، خوراک دام و طیور و آبزیان، مکمل‌های غذایی دام و طیور، تولید روغن و اسید چرب، لوازم مرغداری و جوجه‌کشی، تولید باسکول و تجهیزات دام و طیور و آبزیان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی در ۸ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می‌شود، افزود: شرکت‌هایی از استان‌های اصفهان، قزوین، تهران، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، فارس، یزد، مازندران، البرز و قم در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و به ارائه توانمندی‌ها و پتانسیل‌های تولیدی، خدماتی و صادراتی خود می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بازدید از این نمایشگاه فقط برای متخصصان، کارشناسان و فعالان مرتبط با حوزه نمایشگاه مجاز خواهد بود و عموم مردم امکان بازدید از نمایشگاه را نخواهند داشت.

به گفته وی، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با ارائه دعوت‌نامه به متخصصان، کارشناسان و فعالان بخش‌های مرتبط با نمایشگاه دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی، زمینه بازدید این عزیزان از نمایشگاه را فراهم خواهد آورد.

یارمحمدیان تصریح کرد: این دعوت‌نامه‌ها به صورت کارت‌های دعوت چاپی، پیامک، نامه و یا دعوت‌نامه‌های الکترونیک در اختیار متخصصان قرار می‌گیرد و آنها می‌توانند با مراجعه به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان و ارائه دعوتنامه، از نمایشگاه بازدید کنند.

بر اساس این گزارش، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای سوم تا ششم تیرماه ۹۹ در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار