مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: صنایع با تشکیل بانک اطلاعات فعالیت زیست محیطی خود و به کمک مستندسازی، اطلاع‌رسانی، آموزش، فرهنگ‌سازی و انتقال تجربه‌هایشان می‌توانند در راستای توسعه فرهنگ محیط زیست در جامعه گام بردارند.
کد خبر: ۸۶۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷ 23 June 2020

منصور شیشه فروش در نشست مجازی مدیران "اچ.اس.ای" واحدهای صنعتی استان با قدردانی از خانواده محیط زیست استان در برطرف کردن دغدغه‌های زیست محیطی مردم گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان با توجه به بیماری کرونا، پروتکل‌های بهداشتی را بخوبی رعایت کرده و بخوبی پاسخگوی مراجعه‌کنندگان بوده است.

وی با ارائه گزارشی از اقدام‌های انجام شده در باره بیماری کرونا اظهار داشت: درس‌آموزی از حوادث همیشه اهمیت دارد و ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که با مستندسازی فعالیت‌های انجام شده، آیندگان نیز بتوانند از این تجارب بخوبی استفاده کنند.

وی  با بیان اینکه حوادث جدید راهکارهای جدید می‌طلبد، تصریح کرد: باید در این زمینه برنامه‌ریزی کرد و با تدوین دستورالعمل‌های ایمنی و سلامت محیط در راستای تحقق الزامات و استانداردهای محیط زیستی تلاش کنیم و پیشنیاز این اقدام تجهیز واحدها به امکانات فنی لازم برای پیشگیری از انواع آلودگی آب، خاک و هواست.

در این نشست، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان نیز با تقدیر از تلاش‌ مدیران واحدهای بهداشت، ایمنی و محیط زیست صنایع در اجرای مجموعه قوانین و مقررات زیست محیطی اظهار داشت: با اعمال سیاست‌های سازمان محیط زیست در تشویق واحدهای صنعتی به رعایت الزامات زیست محیطی از طریق انتخاب صنایع و واحدهای خدماتی سبز، ما هر سال شاهد تلاش بیشتر فعالان صنعتی برای بهبود وضعیت زیست محیطی آنها هستیم.

ایرج حشمتی گفت: محیط زیست استان تلاش می‌کند تا با ترویج راهبرد مسوولیت اجتماعی نسبت به محیط زیست در بین فعالان اقتصادی و دیگر دستگاه‌ها، مشارکت بخش‌های مختلف جامعه را در بهسازی وضعیت زیست محیطی اصفهان فراهم کند.

وی افزود: خانواده محیط زیست استان از همراهی صنایع و واحدهای خدماتی سبز در اعتلای فرهنگ‌سازی در جامعه استقبال می‌کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار