معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از اجرایی شدن نزدیک به ۹۵ درصد از مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹ 23 June 2020

حجت‌الله غلامی گفت: ۳۷ نشست ستاد مقابله با کرونا تاکنون در استان برگزار شده که در مجموع ۴۲۵ مصوبه داشته و همه مصوبه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی آن به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ شده است.

وی تصریح کرد: در ۱۵ روز گذشته میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضعیف شده و به نزدیک ۶۰ در صد رسیده است که بطور قطع وضعیت خوبی برای استان نیست و همه مردم باید مسائل بهداشتی را بطورکامل رعایت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اضافه کرد: در نشست ستاد استانی کرونا قرار شد همه اصناف، واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی از سوی کارشناسان بهداشت و درمان و بازرسان ویژه استانداری بازرسی شوند.

وی تصریح کرد: برای آن که گرفتار کرونا نشویم، درخواست ستاد از ‌مردم و دستگاه‌های اجرایی این است که رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را در جمع‌های چند نفره مورد توجه ویژه قرار دهند.

غلامی اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون نزدیک به ۹۰۰ هزار بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و صنعتی استان انجام که در ۳۰ هزار مورد به صدور اخطار منجر شده است و ۴۰ هزار واحد نیز اخطار کتبی گرفته‌اند.

غلامی تاکید کرد: شدت بازرسی‌ها در همه شهرهای استان بویژه کاشان، آران و بیدگل، نجف‌آباد، شهرضا و سایر نقاطی که وضعیت حاد دارند، بصورت ویژه ادامه پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار