مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان از برگزاری نمایشگاه‌ها با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵ 23 June 2020

علی یار محمدیان در آئین گشایش هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و دامپزشکی در خصوص برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه دام، طیور و دامپزشکی اولین نمایشگاه در استان است که بعد از شیوع کرونا در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هجدهمین نمایشگاه دام، طیور و دامپزشکی ۱۱۰ شرکت تولیدی از ۱۰ استان شرکت دارند، افزود: این نمایشگاه در فضای هشت هزار متری در یکی از بهترین نمایشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان با اشاره به تعطیلی نمایشگاه‌های اصفهان در آغاز شیوع کرونا گفت: این تعطیلی به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی فعالین اقتصادی بوده است.

وی ادامه داد: بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی حول محور نمایشگاه‌ها به دلیل اهمیت حفظ سلامت مردم تعطیل شد. حتی حاضر شدیم تمام سایت‌ها و توان خود را برای کمک به علوم‌پزشکی اهدا کنیم.

یار محمدیان با بیان اینکه شرکت نمایشگاه‌های مورد بی مهری قرار گرفته است، اضافه کرد: بهترین و کوتاه‌ترین راه برای رونق تولید، برپایی نمایشگاه است اما با وجود این یکی از سخت‌ترین وظایف نیز برگزاری نمایشگاه‌هاست.

وی تصریح کرد: همه شرکت‌های نمایشگاهی پروتکل‌های بهداشتی را به نحو احسن رعایت کردند تا بتوانیم با صنعت نمایشگاه‌ها نقش خود را در احیای اقتصاد ایفا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار