در سال جاری محقق می شود
مدیرعامل شرکت گاز اصفهان گفت: ۹۹.۵ درصد مردم این استان در حال حاضر از گاز طبیعی استفاده می‌کنند که امسال این پوشش به ویژه در نقاط شهری تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ 24 June 2020

سید مصطفی علوی افزود: اکنون فقط شهر انارک از توابع استان اصفهان از گاز طبیعی برخوردار نیست که بهره‌برداری رسمی از گاز این منطقه حدود ۲ ماه آینده آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: با گازرسانی به این شهر همه ۱۱۰ شهر استان اصفهان از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اضافه کرد: بیشتر روستاهای بالای۲۰ خانوار در حال حاضر از گاز بهره‌مند هستند و شمار اندکی باقی‌مانده است که منجمله ۲ روستا در شرق استان به زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

وی تشریح کرد: روستاهای منطقه پیشکوه و پشتکوه فریدون‌شهر که اعتبار زیادی در این زمینه نیاز دارند نیز برخی در برنامه گازرسانی امسال قرار گرفته‌اند و عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

علوی ادامه داد: اصفهان در بخش خانگی به طور تقریبی استانی سبز است اما شرق این استان به علت آنکه با سی‌ان‌جی گازرسانی شده، تعدادی روستا باقی‌مانده که در قالب برنامه زمان‌بندی شده، شماری امسال و تعدادی نیز در سال آینده گازرسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال می‌توان جشن پایان گازرسانی به شهرهای و روستاهای بالای ۲۰ خانوار را در استان اصفهان برگزار کرد، اظهارداشت: بیشتر صنایع و شهرک‌های صنعتی استان از گاز بهره‌مند هستند و تعداد اندک باقی‌مانده نیز در قالب برنامه‌های تدوینی و مصوب شورای اقتصاد در دست اجرا هستند و در ۲ سال آینده انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار