نیک مرام با اشاره به این که مسئولان استان بومی هستند و همدیگر را می شناسیم،تصریح کرد: ۹۰ درصد از همکاران بومی و ۹۰ درصد از پرونده های دادگستری هم بومی استان هستند بنابراین هیچ دادگاهی بر اساس بومی گری و قومی و قبیله ای رسیدگی و قضاوت نخواهد کرد .
کد خبر: ۸۶۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 24 June 2020
رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دادگاه تابع مسائل سیاسی نیست.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان ؛ نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه با اصحاب رسانه،برگزار شد.
خداکرم نیک مرام اصل رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب مرکز استان در این نشست درخصوص اطلاع رسانی از پرونده های در رسانه گفت: لازم نیست قبل از صدور حکم با رسانه مصاحبه کنیم واین انتظار را اصحاب رسانه از دادگاهها نداشته باشند.
وی گفت: محاکم و دادسراها در کلیه ی پرونده ها بی طرف هستند و از کسی نیز طرفداری نخواهند کرد .
رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب مرکز استان افزود : دادگاه در پرونده ها بین افراد بی طرف می باشد و رسانه ها نباید از دادگاه انتظار داشته باشند که ما قبل از فرایند رسیدگی بدون هیچ دلیلی کسی را محکوم کنیم.
این مقام قضایی با اشاره به این که مسئولان استان بومی هستند و همدیگر را می شناسیم،تصریح کرد: ۹۰ درصد از همکاران بومی و ۹۰ درصد از پرونده های دادگستری هم بومی استان هستند بنابراین هیچ دادگاهی بر اساس بومی گری و قومی و قبیله ای رسیدگی و قضاوت نخواهد کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار