بسیج ورزشکاران و هیئت های ورزشی برای توسعه ورزش همگانی و سلامت جامعه باید در یک مسیر حرکت کنند.
کد خبر: ۸۶۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۷ 24 June 2020

جانشین سازمان بسیج ورزشکاران کشور در نشست هیأت اندیشه‌ورز بسیج ورزشکاران استان  اصفهان و هیئت‌های ورزشی استان گفت: بسیج در سال‌های گذشته و هم اکنون یکی از ارکان توسعه پایدار در ورزش کشور بوده است.
سردار مهدی میرجلیلی توسعه ورزش همگانی را از اهداف مهم بسیج دانست و افزود: ۲۰ هزار ایستگاه ورزش صبحگاهی در محلات کم برخوردار کشور ایجاد شده است تا مردم برای داشتن سلامتی و تندرستی کمتر دچار مشکل باشند.
جانشین سازمان ورزش بسیج کشور در ادامه با اشاره به  ترویج بازی‌های بومی و محلی افزود: ما به دنبال احیا بازی‌های بومی و محلی در بین جوانان هستیم تا بتوانیم آن‌ها را با فرهنگ و تاریخ ایران اسلامی آشنا کنیم چرا که این نوع ورزش‌ها و بازی‌ها با فرهنگ اصیل ایرانی سازگار است و باعث تقویت روحیه فرهنگی جوانان ما می‌شود.
میرجلیلی در ادامه گفت: ظرفیت بسیج ورزشکاران با داشتن بیش از ۳ هزار مکان ورزشی و ظرفیت‌های بالایی استعدایابی در این مکان‌ها و از طرفی با داشتن بیش از ۶ هزار ورزشکار سازمان یافته بازوی توانمندی در توسعه ورزش کشور در سال‌های اخیر بوده است و این راه برای تقویت این موضوع ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه و با توجه به ظرفیت‌های موجود ورزش کشور و اهداف بلند مدت ورزش برای رسیدن به قله‌ای موفقیت افزود: هیئت‌های ورزشی در استان‌ها در کنار بسیج ورزشکاران همه برای یک هدف مشترک و آن اینکه جوان ایرانی در سلامت روحی، فکری و جسمی بتواند در اعتلای کشور مفید و موثر باشد گام برمی دارند.
مهدی میرجلیلی در ادامه گفت: استان اصفهان باتوجه به ظرفیت‌های بالایی که در ورزش دارد می‌تواند با کمک بسیج ورزشکاران  و همراهی موثر هیئت‌های ورزشی مثل گذشته، اما فعال‌تر در توسعه و ترویج ورزش بخصوص ورزش همگانی نقش بسزایی ایفا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار