با مصوبه کمیته فنی شورای ترافیک استان؛
در جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان قزوین ضمن تصویب طرح اصلاح هندسی میدان مادر، بر مواردی نظیر ضرورت جلب رضایت ساکنان خیابان امام خمینی(ره) در پروژه ساماندهی این خیابان تاکید شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ 25 June 2020

 میدان مادر قزوین اصلاح هندسی می‌شود/جلب رضایت ساکنان در ساماندهی خیابان امام خمینی(ره)


به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین؛ نشست کمیته فنی شورای ترافیک استان با حضور نمایندگانی از دستگاه‌های مرتبط در سالن جلسات این معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به عنوان رئیس این کمیته برگزار شد.
در این جلسه وضعیت ترافیکی میدان مادر، طرح بازآفرینی سبزه میدان و پروژه ساماندهی خیابان امام خمینی(ره)، طرح ورودی بیمارستان کوثر و همچنین رسیدگی به تاکسی‌های فرسوده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اصلاح هندسی میدان مادر با توجه به تصادفات و وضعیت ترافیکی آن در نشست یاد شده به تصویب رسید و حضار نظرات و پیشنهادهای خود را برای بهبود وضعیت ترافیکی این میدان ارائه کردند.
در بخش دیگری از این جلسه مقرر شد در پروژه ساماندهی خیابان امام خمینی(ره) جلب رضایت ساکنان این خیابان در دستور کار جدی متولی ترافیکی شهرداری قرار گیرد.
همچنین در خصوص موضوع طرح ترافیکی ورودی بیمارستان کوثر نیز مقرر شد علاوه بر همکاری حداکثری ادارات واقع در آن محدوده، تا زمان اتخاذ تصمیم نهایی، معاونت ترافیک طرح خود را به منظور جلب همکاری آستان در مدیریت ترافیک بیمارستان و اختصاص راه دسترسی به بیمارستان از سوی آستان قدس در اختیار آن نهاد قرار دهد.
موضوع تاکسی‌های فرسوده به عنوان بخش پایانی این نشست مورد بررسی قرار گرفت که در جریان آن متولیان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری خواستار افزایش نظارت پلیس بر معاینه فنی خودروها، همکاری آن نهاد در جمع‌آوری این تاکسی‌ها و محدود کردن مکان اخذ معاینه فنی برای این تاکسی‌ها به مراکز معتبر و متعهد شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار