رضا محمدی عنوان کرد:
به گزارش تابناک سمنان: رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی سمنان با بیان اینکه طی سال گذشته هشت هزار و ۲۴۰ پرونده در این نهاد تشکیل شده است، گفت: هشت هزار و ۱۸۱ پرونده از این بین مختومه شده است.
کد خبر: ۸۶۷۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 25 June 2020

نحوه شکایت و پیگیری شکایت در سامانه 135 تعزیرات

مدیرکل تعزیرات حکومتی سمنان در نشست خبری ویژه هفته قوه قضائیه که همزمان با ظهر پنج شنبه به میزبانی دادگستری کل استان سمنان برگزار شد، با بیان اینکه در سال گذشته هشت هزار و ۲۴۰ پرونده در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است، بیان کرد: هشت هزار و ۱۸۱ مورد از این پرونده‌ها با صدور رأی مختومه شدند و مابقی نیز در سال جاری مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند.

وی از کاهش اطاله رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات حکومتی در سطح استان طی سال ۹۸ خبر داد و بیان داشت: میانگین رسیدگی به پرونده مرتبط با مسائل و تخلفات اصناف و کالا و خدمات ۹ روز است که نشان می‌دهد عزم جدی برای مقابله با تخلفات این حوزه وجود دارد.

رضا محمدی با بیان اینکه این میزان پرونده در زمینه تخلف‌های صنفی، بهداشتی و قاچاق و… تشکیل‌شده است، ابراز کرد: بیشترین فراوانی پرونده‌های تخلف بازگشایی شده در تعزیرات استان طی سال گذشته پرونده‌های مرتبط با کالا و خدمات با شش هزار و ۵۳۸ مورد بوده است.

محمدی بیان کرد: در سال رونق تولید، حمایت از کالای داخلی و همچنین سال جاری یعنی جهش تولید، بخش اعظمی از اهتمام دستگاه قضائی و تعزیرات استان سمنان معطوف به مقابله با پرونده‌های قاچاق کالا و ارز و تخلفات حوزه اقتصادی است.

وی درباره برخی از شاخص‌ترین پرونده‌های حوزه قاچاق و احتکار در سال ۹۸ بیان کرد: یک مورد احتکار لوازم خانگی به میزان ۱۶ میلیارد ریال و سه مورد احتکار خودرو به ارزش ۱۴ میلیارد ریال در زمره پرونده‌های مکشوفه در سطح استان طی سال گذشته بوده‌اند که با متخلفان این حوزه برخورد صورت گرفته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار