بازیکنان تیم فوتبال تراکتور آماده برگزاری بازی با تیم نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷ 25 June 2020

به گزارش تابناک سمنان: تیم فوتبال تراکتور به عنوان یکی از مخالفان جدی شروع دوباره لیگ، تمرینات خود را برای دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل نساجی آغاز کرد.

پس از تعطیلی بازی‌های لیگ برتر به دلیل شیوع بیماری کرونا، حرف و حدیث‌ها در خصوص آینده مسابقات شروع شد. در شروع کار هیچ شخصی تصور نمی‌کرد که شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که تعطیلی مسابقات تا تیر ماه سال ۹۹ ادامه داشته باشد. ادامه شیوع ویروس کووید ۱۹ در ایران و جهان، اما باعث شد تا لیگ برتر ایران همانند سایر لیگ‌ها در حالت استندبای قرار بگیرد. فدراسیون‌های ورزشی کشور‌های مختلف با توجه به شرایط کشور خود تصمیماتی را در خصوص آینده مسابقات اتخاذ کردند. فرانسوی‌ها تصمیم به پایان زودهنگام مسابقات و انگلیسی‌ها و آلمانی‌ها با تعیین پروتکل‌های بهداشتی، تصمیم به از سر گیری رقابت ها گرفتند. لیگ برتر ایران، اما با توجه به اتخاذ نکردن تصمیم قاطع از سوی مسئولان مربوطه، سرنوشتی مبهم به خود گرفت تا اینکه سرانجام اعلام شد، مسابقات از ۸ تیر ماه آغاز خواهد شد. این تصمیم با انتقادات بسیاری همراه بود که در راس منتقدان، باشگاه تراکتور قرار داشت.

تراکتور در راس مخالفان

مسئولان باشگاه تراکتور به عنوان یکی از معدود تیم‌های خصوصی لیگ برتر، با انجام مصاحبه‌های متعدد، نارضایتی خود را از شروع دوباره مسابقات اعلام کردند. در ادامه شاهد تندتر شدن لحن تراکتوری‌ها بودیم. محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور بار‌ها با الفاظی تند اقدام به مصاحبه علیه مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش کرد. چند تیم دیگر از جمله شهرخودرو نیز اقدام به رسانه‌ای کردن مخالفت خود با برگزاری مسابقات لیگ برتر کردند، اما تراکتوری‌ها در راس مخالفان قرار داشتند و هر روز شاهد انتشار اخبار جدیدی از اعتراض آن‌ها بودیم.

یک نامه پر حاشیه با شروط جالب

انتشار متن نامه رسمی باشگاه تراکتور به سازمان لیگ در تاریخ ۳۱ خردادماه، فاز جدیدی از اقدامات این باشگاه برای رسیدن هدف یاد شده بود. آن‌ها با اشاره به عواقب برگزاری مسابقات در شرایط فعلی و طرح یک سئوال با این متن که "با عنایت به موارد فوق‌، اصرار سازمان لیگ بر شروع مجدد رقابت‌ها به منظور تامین منافع چه کسانی است؟ آنچه مسلم است منافع و حقوق باشگاه‌ها مد نظر نیست! " مسئولان این باشگاه  ۲ شرط جالب توجه هم را برای ورود به مسابقات اعلام کردند. آن‌ها اعلام کردند در صورتی حاضر به حضور در مسابقات هستند که سهیل مهدى به‌ عنوان سرپرست فدراسیون و رئیس سازمان لیگ، مسئولیت کامل عواقب ناشى از شروع لیگ را بر عهده بگیرد و یا در جلسه‌ای با حضور تمامى مدیران عامل باشگاه‌هاى لیگ برتر  درباره ادامه لیگ راى گیرى شود.

تناقض در حرف و عمل!

در ادامه و به فاصله تنها یک روز از نامه تند و تیز این باشگاه تبریزی، تراکتوری‌ها اعلام کردند که از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته خود را پیگیری خواهند کرد. آن‌ها که پیش از این تهدید به نامه نگاری با فیفا کرده بودند، در اولین روز تابستان اعلام کردند که این تهدید را اجرایی می‌کنند. در چنین شرایطی، اما شاهد برگزاری تمرینات تیم تراکتور بودیم. این در حالی بود که لحن صحبت‌های مسئولان تراکتور به گونه‌ای بود که هیچ شخصی فکر نمی‌کرد، این تیم حاضر به انجام بازی در چنین شرایطی باشد، اما در عمل اقداماتی متفاوت را شاهد بودیم. آن‌ها علاوه بر برگزاری منظم تمرینات خود به مانند سایر تیم‌های لیگ برتری، ۲ دیدار تدارکاتی هم انجام دادند و از روز گذشته نیز برای بازی هفته آینده مقابل نساجی در هفته بیست و دوم، تمرینات خود را آغاز کردند.

 

اهتزاز بی صدای پرچم سفید

به هر حال به نظر می‌رسد که تراکتوری‌ها پس از اینکه متوجه شدند مخالفت آنها به جایی نمی‌رسد، تصمیم گرفته اند که بی سر و صدا پرچم سفید را بالا آورده و پا به پای سایر تیم‌ها آماده ادامه بازی‌های لیگ برتر فوتبال شوند. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در پی اظهارات مالک باشگاه تراکتور از او شکایت کرده و اخباری هم مبنی بر شکایت فدراسیون فوتبال از زنوزی در روز‌های گذشته منتشر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار