کد خبر: ۸۶۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ 25 June 2020
صمدی از برگزاری ۱۰ دوره آموزشی تخصصی در ترم تابستان «خانه پویانمایی استان گیلان» برای نوجوانان و جوانان خبر داد.
 

 

تابناک/«حسن صمدی» با اشاره به فعالیت‌های تابستانه خانه پویانمایی گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: خانه پویانمایی برای ترم تابستان ۱۰ دوره آموزش تخصصی به منظور غنی سازی اوقات فراغت نموجوانان و جوانان برگزار می‌کند.

 

مدیر خانه پویانمایی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان ادامه داد: این دوره‌ها شامل رشته‌های نقاشی دیجیتال، متحرک‌سازی دوبعدی موهو، موشن گرافیک، افترافکت، ایلاستریتور، فتوشاپ، تدوین، استاپ موشن، دوبلاژ انیمیشن، داستان نویسی و همچنین کارگاه‌های تولیدمحور آموزشی است.

 

وی با بیان این‌که ترم تابستان در دو مقطع دوره‌ای و کارگاهی برگزار می‌شود، اظهارداشت: این دوره‌ها و کارگاه‌ها با تدریس اساتید مجرب و دعوت از پیشکسوتان هنرهای دیجیتال استان برگزار می‌شود.

 

صمدی تأکید کرد: خانه پویانمایی درصدد است با برگزاری کارگاه‌های یک روزه آموزشی و تولید محور، متناسب با علاقمندی هنرجویان با هدف شناسایی استعدادها، ارتباط‌گیری و هم‌افزایی نیروها، به این مهم دست یابد.

 


وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از امروز(۵ تیر) تا یک‌شنبه(۱۵ تیر) با مراجعه به سایت www.gilananimationhome.ir  در این دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار