فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک گروگانگیر و رهایی گروگان طی عملیات 3 ساعته خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷ 26 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: در پی مراجعه یک نفر به کلانتری ملک‌شهر اصفهان و اعلام اینکه فردی برادر او را گروگان گرفته و طی تماس تلفنی تقاضای ۵۰ میلیون ریال برای آزادی او کرده، بلافاصله عوامل تجسس و انتظامی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: بلافاصله ماموران دایره تجسس کلانتری ‌ملک‌شهر یک سری اقدامات تخصصی را آغاز و متوجه شدند فرد گروگان‌گیر در هسته مرکزی شهر اصفهان است.

وی ادامه داد: یک گروه از ماموران مجرب انتظامی وارد عمل شدند و کمتر از 3 ساعت پس از گروگانگیری فرد گروگانگیر را شناسایی و دستگیر کردند.

میرحیدری با اشاره به اینکه گروگان نیز آزاد شد بیان داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فرد گروگانگیر مبلغ ۲۰ میلیون ریال از گروگان دریافت کرده بود و تقاضای ۵۰ میلیون ریال از خانواده او کرده بود که با عملیات به موقع پلیس در رسیدن به هدف خود ناکام ماند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و فرد گروگانگیر پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی از شهروندان خواست، در همه حال مراقب خود باشند و به افراد غریبه اعتماد نکنند و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مانند اینکه فردی را به زور سوار خودرو می‌کنند مشخصات خودرو و راننده را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار