امام جمعه اصفهان
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: هیچکس نباید به آمریکا و مذاکره با این کشور دل ببندد زیرا آمریکا در طول تاریخ چهره واقعی خود را نشان داده است.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 26 June 2020

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به هفته افشای ضدحقوق بشری آمریکا از ششم تا دوازدهم تیر افزود: همه ترورهای ابتدای انقلاب و در نظام جمهوری اسلامی و هواپیمای مسافربری ایران، نتیجه اقدام‌های ضد حقوق بشری آمریکاست.

وی خاطرنشان کرد: تحریم‌ها علیه ایران و نیز تحریک و حمایت صدام برای جنگ با ایران و عرضه سلاح‌های جنگی به صدام، نمونه‌های دیگر ضد حقوق بشری آمریکاست. 

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد بیان کرد: اکنون دنیای کفر بدنبال ایجاد نابسامانی در پی افزایش قیمت‌ها و گرانی‌ها هستند و مردم باید هوشیار باشند.

وی با اشاره به اینکه دلیل بخشی از گرانی‌ها خودِ مردم هستند تصریح کرد: مومن باید خود ناظر اعمال خود باشد و اصناف باید از کم فروشی،گرانفرفروشی و طمعکاری خودداری کنند.

امام جمعه اصفهان با تقدیر از کادر درمانی و مردم خَیر در مقابله با کرونا افزود: بدلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و اصفهان بسیاری از درآمدها قطع شده یا کاهش یافته و این گرانی‌ها پس از دوره کرونا آزاردهنده است.

وی ادامه داد: باید برای تنظیم قیمت‌ها و بازار چاره ای اندیشید و افزایش قیمت دلار و طلا نباید موجب افزایش سایر اجناس شود.

خطیب جمعه اصفهان تصریح کرد: مسوولان اصناف مختلف هم باید بر زیرمجموعه‌های خود نظارت ویژه داشته باشند.
وی همچنین با گرامیداشت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: بسیاری از دعواهای مجامع قضایی بدلیل بدعهدی‌ها و اختلافات بر سر سندها و قولنامه‌هاست در حالی که یکی از صفات مومن وفای به عهد است.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در پایان با تکریم مقام دختر اظهار داشت: دخترهای عفیف بهترین نعمت‌ها هستند که موجب مصونیت والدین خود از آتش دوزخ می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار