نوبخت
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: تحقق جهش تولید با روش‌های سنتی امکانپذیر نیست و لذا باید به سمت شیوه‌ها و فناوری‌های نوین حرکت کنیم.
کد خبر: ۸۶۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ 26 June 2020

محمدباقر نوبخت روز جمعه در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در جمع خبرنگاران  افزود: توجه به ایده‌ها و روش‌هایی که در شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد ارتقا، رونق و جهش تولید را در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان محل مناسبی برای استقرار مجموعه‌ها و شرکت‌های نوین جدید است.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه در جریان مشکلات این مجموعه قرار گرفت، ادامه داد: برای حل مشکلات زیرساختی و زیربنایی این مجموعه آمادگی داریم.

نوبخت با بیان اینکه پارک علمی نامبرده از توانایی‌ها و قابلیت‌های فراوانی برخوردار است، خاطرنشان کرد: برای رفع نیازهای عمومی و خاص هر یک از این شرکت ها با کمال میل قول همکاری می‌دهیم.

وی تصریح کرد: ظرفیت بزرگی در این پارک نهفته است که در دوران تحریم می‌توان بخوبی از آن بهره برد.

نوبخت در دومین روز سفر خود به استان به همراه استاندار با حضور در برخی از شرکت های این مجموعه در جریان فعالیت و تولیدات علمی و خدماتی پارک قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار