کد خبر: ۸۶۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ 27 June 2020
برخی مخاطبین از بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد خواسته‌‌اند در خصوص بکارگیری نیرو در اورژانس اجتماعی پاتاوه شفاف‌سازی شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد طی تماس عده‌ای از شرکت‌کنندگان معترض به آزمون جذب نیرو توسط اداره بهزیستی شهرستان دنا (پاتاوه) مدعی شدند که در آزمون برگزار شده توسط اداره مذکور برای جذب نیرو، ابهامات و سوالاتی وجود دارد که برای روشن شدن واقعیت ماجرا، نیاز است تا اداره کل   بهزیستی استان  شفاف‌سازی نمایند.
آن‌ها معتقدند که  مجموعه بهزیستی نه مطابق قانون بلکه مطابق میل خود و برای رسیدن به مقاصد سیاسی و انتخاباتی در برگزاری آزمون مرتکب تخلف شدند.
آزمون مربوط به جذب نیرو برای اورژانس اجتماعی بخش پاتاوه در شهرستان دنا بود.
آن‌ها از رسانه خواسته‌ا‌ند که چاره‌ای اندیشیده شود و هر طور شده جلوی این تخلف گرفته شود، زیرا نباید مجموعه‌ای هماهنگ دل به دریا زده و هر کاری دوست دارند، انجام ‌دهند.
آن‌ها متعقدند؛ واقعیت موضوع این است که این نیروها با هدف راه‌اندازی اورژانس اجتماعی بخش پاتاوه در شهرستان دنا قرار است جذب شوند؛ که پارسال طی یک آزمون آن چنانی برگزار کردند و آنانی را که می‌خواستند پذیرفتند.

اما پارسال بعد از اعلام قبولی عده‌ای خاص سایر شرکت‌کنندگان در آزمون به شدت معترض شدند و به سازمان بهزیستی کشور، سازمان بازرسی، اداره اطلاعات و …شکایت و اعتراض کردند و در نهایت با ورود دستگاه‌های نظارتی، جلوی جذب و شروع بکار این نیروها پارسال گرفته شد و با جذب این افراد مخالفت شد.
حال امسال دوباره همین گروه با هماهنگی قصد دارند همان نیروهای قبلی و نورچشمی را جهت راه‌اندازی اورژانس اجتماعی بهزیستی بخش پاتاوه معرفی نمایند و به شدت هم هماهنگ هستند و همدیگر را حمایت می‌کنند و حساب شده جهت دفاع از خود، توجیهات خاصی ارائه می‌دهند.
می‌طلبد رسانه‌ها و دستگاه‌های نظارتی ورود نمایند و مانع رفتار و عملکرد ناعادلانه این اقشار خطرناک در سیستم اداری گردند تا حقی از کسی تضییع نگردد.‌
در شکواییه این عده به رسانه‌ آمده است: نکته مهم اینکه حتی یک نفر از این نیروها ساکن و مقیم پاتاوه نیستند و قصد دارند حق بچه‌های بخش پاتاوه را نادیده گیرند و نیروهای وابسته و مورد نظر بکار گیرند.
و در انتها آمده است: چطور در این وضعیت بحرانی بخاطر ویروس منحوس کرونا  قصد دارند این نیروها که پارسال  از جذب آنها جلوگیری شد،‌ مجدد قصد دارند آنها را جذب نمایند.
اکنون منتظر پاسخگویی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد و شفاف‌سازی در خصوص این موضوع هستیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دنا زیلایی پاتاوه مارگون لوداب میمند لما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
با سلام و احترام و عرض ادب
شهرستان های دنا بالاخص بخش ها و روستاهای پاتاوه مارگون لوداب زیلایی لما سادات محمودی میمند طی چهار دهه و حتی از زمان پهلوی محروم و مظلوم بوده اند دولت و حاکمیت به آنها رسیدگی نکرده است.خودکشی جوانان ناشی از فقر و نبود امکانات مثل آموزش های فنی و حرفه ای و نبود هنرستان در پاتاوه و این نواحی مشکلات زیادی آفریده است.سو تغذیه در این نواحی و مناطق بسیار بسیار بسیار زیاد هست.امکانات و زیرساخت های عمرانی و امدادی و بهداشتی و درمانی و مخابراتی رشد نکرده است.فقر شدید وجود دارد .این مناطق صدرصد شیعه و طرفدار اسلام و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی هستند و بیشترین شهید و جانباز را نسبت به جمعیت خود تقدیم ایران نموده اند.اما متاسفانه قربانی تبعیض و نابرابری بوده اند و بودجه و امکانات به این نواحی فراموش شده تخصیص نمی یابد.حتی در استان هم نسبت به دنا و پاتاوه تبعیض داریم.ای کاش مسولان و متولیان و مجریان کشوری و استانی به شهرستان دنا و مارگون و بخش های پاتاوه و لوداب و روستاهای اطراف و مجاور آنها مثل توت نده زیلایی سادات محمودی تمنک لما ده شیخ چناربرم رسیدگی نمایند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار