کد خبر: ۸۶۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷ 27 June 2020
۱۰۴ واحد صنفی آسیب دیده از کرونا در بوشهر به بانک‌های عامل معرفی شدند

بوشهر- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۱۰۴ واحد صنفی مشمول تسهیلات صنوف آسیب‌دیده از کرونا در این استان به بانک‌های عامل معرفی شدند.

سید حسین حسینی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از اواخر خردادماه سال‌جاری تاکنون ۱۰۴ واحد یاد شده با اشتغال ۶۶۱ نفر در مجموع به مبلغ  ۱۰۰ میلیارد ریال برای پرداخت به بانک‌های عامل این استان معرفی شدند.
وی بیان کرد: بر اساس شیوه نامه پرداخت تسهیلات ویژه بنگاه‌های به شدت آسیب دیده از ویروس کرونا، همه واحدهای صنفی مشمول این طرح شامل رستوارن‌ها، طباخی، قهوه‌خانه، اغذیه فروشی، تالار پذیرایی، حمل و نقل درون شهری، تولید و عرضه پوشاک، تولید و عرضه کیف و کفش، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه، آموزشگاه رانندگی، آرایشگاه، سالن زیبایی و گرمابه هستند که می‌توانند از طریق سامانه کارا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس www.kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام تسهیلات اقدام کنند.
حسینی با اشاره به استناد تبصره ذیل ماده ۱۱ مصوبه جلسه شانزدهم ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا عنوان کرد: واحدهای صنفی مشمول بر اساس افراد شاغل بیمه شده تحت پوشش واحد خود برای هر نفر۱۲۰ تا ۱۶۰ میلیون ریال با نرخ سود مصوب به منظور جبران آسیب‌های وارد شده به مشاغل و حمایت از کسب و کارها با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طریق بانک‌های عامل پرداخت خواهد شد.
وی بیان کرد: در اجرای حمایت‌های دولت از کسب و کارهای آسیب دیده،  واحدهای صنفی مشمول  فرصت دارند نسبت به ثبت نام و انجام فرآیند کاری مرتبط از این تسهیلات حمایتی بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار