معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۱۰۴ حادثه دیده ناشی از ۵۴ حادثه به وسیله ۵۸ تیم عملیاتی امدادی این جمعیت در هفته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰ 27 June 2020

داریوش کریمیدر خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث هفته نخست تیرماه، اظهار کرد: ۱۰۴ آسیب دیده ناشی از ۵۴ حادثه در هفته نخست تیرماه سال جاری از خدمات امدادی هلال احمر استان بهره مند شدند که حوادث جاده‌ای با ۲۳ حادثه دیده بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی با تاکید بر اینکه در این مدت دو مورد عملیات رهاسازی به وسیله تیم‌های عملیاتی این جمعیت انجام شد، تصریح کرد: ۱۷۳ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۵۸ تیم با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی و ۵۱ دستگاه خودرو امدادی به امدادرسانی پرداختند.

کریمی درباره دریافت خدمات درمانی سرپایی به مصدومان و انتقال آنها به بیمارستان‌ها برای تکمیل درمان، خاطرنشان کرد: طی این زمان ۴۰ نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی منتقل شده و ۱۶ نفر دیگر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به آمار حوادث تحت پوشش این جمعیت در استان، اظهار کرد: در هفته نخست تیرماه ۲۳ مورد حادثه جاده‌ای، ۱۵ مورد حادثه شهری، پنج مورد حادثه صنعتی و کارگاهی، هفت مورد خدمات حضوری، سه مورد حادثه کوهستان و یک مورد حادثه آتش سوزی مرتع به وسیله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش امدادی داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار